Szerző Téma: Fizetés  (Megtekintve 2108 alkalommal)

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Dátum: 2010. május 25. - 20:21:33 »
0 Show voters
Hello
Nekem olyan scriptem van, most lett kész, hogy bemész kocmsáb azt megnézed az árlistát és iszol..
igenám, de minden italnak más az ára...
pl vodka 250 ft...
és azt h lehetne megcsinni h ha beirja ugye h a vodkát veszi akkor leveszi a 250Ft-ot?
De neugy h akármennyi pénze van akkor minusz 250re állitja hanem pl a meglévö pénzéböl veszi el...
Lécci help 8)

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #1 Dátum: 2010. május 25. - 20:31:51 »
0 Show voters
Mikor megveszi:
 
if (GetPlayerMoney(playerid) > 249)
{
GivePlayerMoney(playerid, -250);
// ide azt írd, hogy mi történik, ha megveszi(van rá pénze)!
 
}

 
Ezzel ellenorizzük, van e rá pénze (ha a pénze több mint 249 dollár, akkor van 250 dollárja! :) ) , ha van akkor adunk neki -250 dollárt, ami azt jelenti, hogy 250 dollár \"levonódik\" a pénzébol.
 
else SendClientMessage(playerid, szin, \"Nincs rá pénzed! ($250)\");

 
Hogyha nincs neki 250 dollárja, akkor jelezzük neki és nem kapja meg a vodkát. Ha gond van szólj!

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #2 Dátum: 2010. május 25. - 20:37:35 »
0 Show voters
ÁÁHHHÁÁÁÁ
és mondjuk ha az ital 345 forint és neki annyinak kell lennie akkor meg igynézki?
 
if (GetPlayerMoney(playerid) > 344)
{
GivePlayerMoney(playerid, -345);
bebaszik xD
 
}

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #3 Dátum: 2010. május 25. - 20:39:50 »
0 Show voters
Igen, de az \"else\" részt is tedd be, mert nem tudja szegény miért nem piálhat. =(

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #4 Dátum: 2010. május 25. - 20:48:35 »
0 Show voters
igen igen aztmár megcsintam :D
Hát nagyon köszi :D:D
figyi még egy kérésem lenne.. de már nemnyitok több topicot:
azkéne h ha beirja h :D vagy xD akkor proxdetector modjára kiirja h röhög...
mint pl a sima beszédnél:
(az onplayertextnél)
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string),\"%s mondja: %s\",sendername,text);
ProxDetector(10.0, playerid, string, COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3);
return 0;
}

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #5 Dátum: 2010. május 25. - 21:25:53 »
0 Show voters
Tess:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[128];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
if (strfind(text, \"XD\", true) != -1)
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, 128,\"* %s nevet.\",sendername);
ProxDetector(10.0, playerid, string, COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3);
return 0;
}
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string),\"%s mondja: %s\",sendername,text);
ProxDetector(10.0, playerid, string, COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3,COLOR_GRAD3);
return 0;
}

 
A strfind függvénnyel rákeresünk az \"XD\"-re (nem függ kis és nagybetuktol tehát lehet xd, xD, Xd stb), ha benne van, azaz a visszatérési érték nem egyenlo -1el (a visszatérési érték a karakterláncon belüli pozíció, -1 ha nem található benne). Ha hiba van szólj és átcsekkolom! :)

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #6 Dátum: 2010. május 25. - 22:22:27 »
0 Show voters
tökéletesen müködik, ez alapján megcsináltam csomoot.
már csak egy kellene...
ha beirja h /s és a szöveg akkor távolabbra mennyen a szöveg.. azt megtom csinni h távolabbra, de oooo
h h kell h parancsos legyen..
én igy probálkoztam :angel:
ha nemjo kérlek javitsatok ki:
 
   if (strfind(text, \"/s\", true) != -1)
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, 128,\"%s ordítja: %s\",sendername,text);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE);
return 0;
}

 
pawnoban lefut, serveren viszont unnamed command ..
ooo
meg més egy xD
csináltam adminszöveget..
csak admin tudja irni mindnekinek...
de amint beirom plh /parancs hi
akkor igy adja ki:
Admin Zsoma: hi
Unnamed command!
:O lécci segitsetek ebben a 2-ben még :-\\

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #7 Dátum: 2010. május 26. - 08:51:20 »
0 Show voters
Ha parancsot szeretnél akkor strcmp függvény kell. Az OnPlayerCommandText-hez tedd be ne másik parancsba és a legvégén lévo \"return 0;\" fölé.
 
if (!strcmp(cmdtext, \"/s\", true))
{
new plname[24];
         GetPlayerName(playerid, plname, 24);
format(string, 128,\"%s ordítja: %s\", sendername, cmdtext[3]);
ProxDetector(60.0, playerid, string, COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE);
}

 
Így ha minden igaz muködik, de ha csak annyit ír be, hogy /s, nem fogja \"elmondani\" a játékosnak h használat stb.. Ha az is kell, akkor megírom sscanf-al.

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #8 Dátum: 2010. május 26. - 11:55:37 »
0 Show voters
most suliba vagyok de biztosan joo :D
nagyon köszönöm iceaac! nagyon sokat segitettél most nekem... :)
és ha mást akarok pl akarok ilyet h suttogás akkor ugyanezt akkor azt alá?
pligy:
 
public OnPlayerCommandText(blabla)
{
    if (!strcmp(cmdtext, \"/s\", true))
   {
new plname[24];
         GetPlayerName(playerid, plname, 24);
format(string, 128,\"%s ordítja: %s\", sendername, cmdtext[3]);
ProxDetector(60.0, playerid,colorcolorcolorcolorcolor...);
}
    if (!strcmp(cmdtext, \"/w\", true))
   {
new plname[24];
         GetPlayerName(playerid, plname, 24);
format(string, 128,\"%s suttogja: %s\", sendername, cmdtext[3]);
ProxDetector(60.0, playerid,colorcolorcolorcolorcolor...);
}

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #9 Dátum: 2010. május 26. - 12:08:46 »
0 Show voters
Igen, de a ProxDetectornál a 60.0-t írd át! Ez a távolság.. Sima beszédnél 30, ordítás 60.. Suttogás 10 körül lehetne sztem. :)

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #10 Dátum: 2010. május 26. - 12:13:03 »
0 Show voters
mert az kb mekkora érték?
pl a 10?
az h nézzem meg h mekkora? :D:D:D
pl az 10 lépés gyalog vagy mi?

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #11 Dátum: 2010. május 26. - 12:20:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsoma date=1274868783\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1766\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mert az kb mekkora érték?
pl a 10?
az h nézzem meg h mekkora? :D:D:D
pl az 10 lépés gyalog vagy mi?
 
Asszem olyan 10 méter játékon belül.. :D Am úgy nézd, hogy ha sima beszéd 30, akkor a suttogás kb az 1 harmada lehet, hogy hallják is a közelben lévok.

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #12 Dátum: 2010. május 26. - 12:27:32 »
0 Show voters
ahaaa
köszi :D
most gondolkoztam h olyan van h a proxdetectornál 5 sziintkell megadni..
az nem az h amien távol vagyok annál söttebb a szin? amivel mutatja?
pl igy: elotte még van vmi... haverom mutatta, de nem értem  :-\\
 
else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #13 Dátum: 2010. május 26. - 12:30:08 »
0 Show voters
Igen, annyi az egész h a legvilágosabbtól sötétedik.. Így érzékelteti a távolságot, hogy honnan szóltak. Az alul lévo cucc felesleges hozzá. \"thumbup.gif\"

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
Fizetés
« Válasz #14 Dátum: 2010. május 26. - 13:45:58 »
0 Show voters
ja akkor azmár alapbol olyan?
 ::|

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal