Saját készítésû( perfektül megy ):
stock GetClosestVehicle( playerid )
{
new Float:Elmentett = 3.5000;
new ElmentettID;
for( new vehicleid = 0; vehicleid < 20; vehicleid++ )
{
new Float:Jelenlegi;
GetDistance( playerid, vehicleid, Jelenlegi );
if( vehicleid != INVALID_VEHICLE_ID )
{
if( Jelenlegi < Elmentett )
{
Elmentett = Jelenlegi;
ElmentettID = vehicleid;
}
}
}
return ElmentettID;
}
/* --------------------------------------------------------- */
stock GetDistance( playerid, vehicleid, &Float:number )
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:odposx, Float:odposy, Float:odposz;
new Float:tmpx, Float:tmpy, Float:tmpz;
GetPlayerPos(playerid, odposx, odposy, odposz);
if( vehicleid != INVALID_VEHICLE_ID )
{
GetVehiclePos(vehicleid, posx, posy, posz);
tmpx = (odposx -posx);
tmpy = (odposy -posy);
tmpz = (odposz -posz);
new Float:end = floatsqroot( ((tmpx * tmpx) + (tmpy * tmpy)) + (tmpz * tmpz));
number = end;
}
}