Vagyok elég noob ahhoz, hogy megkérdezem. Mi értelme van írkálni a karakterláncok((tömbök)) hosszát, ha a preprocesszor? úgyis annyi \"egységet\" foglal le a tömbnek, amekkora valójában?
Magyarázat: Több játékot scripteltem, és nagyjából csak itt bevett szokás ez, hogy new tömb[len]...
Ex: A két szkript eredménye ugyanaz.
Itt vannak okosak is, akik a lényegi dolgait értik, nem csak szkriptelnek a világba. Köszi a válaszokat.
stock teszt1(){
new string[] = \"0123456789\";
new counter = 0;
for(new i; i<sizeof(string); i++)
{
printf(string);
counter++;
}
printf(\"String: %s, Len: %d, sizeof: %d\", string, counter, sizeof(string));
}
stock teszt2(){
new string[11] = \"0123456789\";
new counter = 0;
for(new i; i<sizeof(string); i++)
{
printf(string);
counter++;
}
printf(\"String: %s, Len: %d, sizeof: %d\", string, counter, sizeof(string));
}