Szerző Téma: Filterscript készítése.Hogyan?  (Megtekintve 739 alkalommal)

Calvin

  • Vendég
Filterscript készítése.Hogyan?
« Dátum: 2011. december 18. - 14:36:20 »
0 Show voters
Sziasztok,A téma adott :D Nos sok dolgot hallottam,de nem vagyok biztos bennük,mivel eddig csak mapolgattam....Viszont munkáimat most szeretném betenni egy szerverre,és tudtommal filterscriptel kell....Vagy lehet azzal is....Meg van az a megoldás hogy a módba kerül ugye?Ha filterscriptes megoldáshoz egy leírást valaki tudna adni?Nagyon megköszönném :)
Tiszteletem.

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Filterscript készítése.Hogyan?
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 18. - 15:00:02 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"MAPok Betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
//ide rakod az objeckteket
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
#endif

g_szColumnData

  • Vendég
Filterscript készítése.Hogyan?
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 18. - 15:06:12 »
0 Show voters
# <[Lu$ta]>
Talán így jobb lesz.
 

#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}

dexi

  • Vendég
Filterscript készítése.Hogyan?
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 18. - 15:45:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: deadvalue5 date=1324217172\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
# <[Lu$ta]>
Talán így jobb lesz.
 

#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}

 


#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}

Calvin

  • Vendég
Filterscript készítése.Hogyan?
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 18. - 16:12:24 »
0 Show voters
és az objectek átkonvertált \"kódsorozata\" hova megy?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 18. - 16:55:22 )

Hm?És ebben hova megy az átkonvertált .map file tartalma?O.o
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 18. - 16:55:22 írta Calvin »

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Filterscript készítése.Hogyan?
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 18. - 17:51:23 »
0 Show voters
Idézetet írta: Calvin date=1324221144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és az objectek átkonvertált \"kódsorozata\" hova megy?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 18. - 16:55:22 )

Hm?És ebben hova megy az átkonvertált .map file tartalma?O.o
 
Ide : OnFilterScriptInit

Filterscript készítése.Hogyan?
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 21. - 12:55:10 »
0 Show voters
Nekem azok alapján nem jelennek emg az objectek.

dexi

  • Vendég
Filterscript készítése.Hogyan?
« Válasz #7 Dátum: 2011. december 21. - 17:52:06 »
0 Show voters
Teszem azt csináld GM-be(GameMode). Fölösleges FS-ekkel dolgozni. Szerintem nagyon hülye ötlet és pazarlás. GM-be OnGameModeInit alá kell az átkonvertált map.

Filterscript készítése.Hogyan?
« Válasz #8 Dátum: 2011. december 21. - 19:35:05 »
0 Show voters
Azt tudom... De INC-be lehet? És akkor pl majd beírom modba: #include GameModeInit_Maps

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal