Szerző Téma: Filterscript kérdés  (Megtekintve 1610 alkalommal)

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:07:36 »
0 Show voters
Üdv.
Egy olyanban kérdésem volna, hogy:
Ha egy filterscript-et szeretnék módosítani, mi a teendõ?
Tehát bele szeretnék olyat írni ami csak a gamemode-ban van, (pl. pMoney, pSkin) de nem sikerül.
Nem tudom érthetõ-e a dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:56:32 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #1 Dátum: 2014. március 17. - 19:14:05 »
0 Show voters
1. kérdésedre a válaszom: megnyitod a forráskódot, majd átírod benne azokat a dolgokat, melyeket át szeretnél írni...
2. kérdésedre a válaszom: azokat a változókat, amelyeket a módban szerepelnek, nem tudod használni a külsõ filterscriptben, ha errõl van szó. Vagyis újra tudod õket hozni benne, de nem lesz ugyanaz az értékük, mint a módban.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #2 Dátum: 2014. március 17. - 19:16:46 »
0 Show voters
Értem.
És hogy tudnám megoldani, hogy szerepeljenek benne az adott változók?
Mondjuk nem FS-ként töltöm be, hanem a modba írom?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #3 Dátum: 2014. március 17. - 19:18:51 »
0 Show voters
Igen, a módba írod. Amúgy is felesleges FS-ekkel vacakolni.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #4 Dátum: 2014. március 17. - 19:22:04 »
0 Show voters
Köszönöm.
Még csak tanulgatom a dolgot...
A modban mindegy hogy hová helyezem?
Tehát a lényeg gondolom, hogy a változók létrehozása után legyen, de azon túl mindegy hol szerepel a modban?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #5 Dátum: 2014. március 17. - 19:29:37 »
0 Show voters
Semmi sem mindegy. Az se, hogy mi, az se, hogy hol szerepel a módban. Egyébként ha többet szeretnél megtudni a pawn nyelvrõl, ajánlom figyelmedbe a Leírások/Útmutatók fórumrészt.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #6 Dátum: 2014. március 17. - 19:31:04 »
0 Show voters
Hm, köszi, igyekszem tanulmányozni.
Viszont akkor mi alapján kerül x helyre egy y script részlet?
Mi határozza meg, hogy hová kerül/kerülhet?
szerk.:
Találtam egy ilyet:
 
Elrendezés
Sokan azt gondolják akik még nem jártasak, hogy egy bizonyos \"séma\" alapján kell írni a PAWNO-ban ahol megvan szabva, hogy egy függvény például csak eljárás után következhet és ilyen dolgok. Elég téveszme, ugyanis szinte bárhogyan írhatjuk a kódunkat csak legelõször az includeot kell feltüntetni és utána már bármit írhatunk.
[/quote]
Ezek szerint akkor mégis mindegy?
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 17. - 19:38:28 írta mefi88 »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #7 Dátum: 2014. március 17. - 19:44:52 »
0 Show voters
Elég nehéz elmagyarázni, hogy mi határozza meg. Leginkább az, hogy mit szeretnénk megvalósítani.


Továbbra sem mindegy.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #8 Dátum: 2014. március 17. - 19:52:02 »
0 Show voters
Például ez a teleport rendszer:
http://sampforum.hu/index.php?topic=48196

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #9 Dátum: 2014. március 17. - 20:06:31 »
0 Show voters
Mi van azzal a rendszerrel?


Egyébként írtam neked pár sort:
 
#include <a_samp> // A függvénykönyvtárak betöltése nélkül nem fognak mûködni a dolgok
new Valami = \"asd\"; // Ez a változó mindenhol használható lesz a módban (nevezhetjük globális változónak)
public OnGameModeInIt()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a mód betölt
    new Osszeg = 4 + 5;
    printf(\"4 + 5 = %d\", Osszeg); // Ezt kiírja a szerver a konzolba (valamint lementi a logba), mikor a mód betölt/beindul
}
public OnPlayerConnect()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a játékos csatlakozik a szerverre
}
public OnPlayerSpawn()
{
    new Szam1 = 93; // Ez a változó csakis kizárólag az OnPlayerSpawn alatt lesz használható (nevezhetjük lokális változónak)
}

 


[mod]Na jó, zárok. :)[/mod]

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #10 Dátum: 2014. március 17. - 19:07:36 »
0 Show voters
Üdv.
Egy olyanban kérdésem volna, hogy:
Ha egy filterscript-et szeretnék módosítani, mi a teendõ?
Tehát bele szeretnék olyat írni ami csak a gamemode-ban van, (pl. pMoney, pSkin) de nem sikerül.
Nem tudom érthetõ-e a dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:56:32 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #11 Dátum: 2014. március 17. - 19:14:05 »
0 Show voters
1. kérdésedre a válaszom: megnyitod a forráskódot, majd átírod benne azokat a dolgokat, melyeket át szeretnél írni...
2. kérdésedre a válaszom: azokat a változókat, amelyeket a módban szerepelnek, nem tudod használni a külsõ filterscriptben, ha errõl van szó. Vagyis újra tudod õket hozni benne, de nem lesz ugyanaz az értékük, mint a módban.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #12 Dátum: 2014. március 17. - 19:16:46 »
0 Show voters
Értem.
És hogy tudnám megoldani, hogy szerepeljenek benne az adott változók?
Mondjuk nem FS-ként töltöm be, hanem a modba írom?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #13 Dátum: 2014. március 17. - 19:18:51 »
0 Show voters
Igen, a módba írod. Amúgy is felesleges FS-ekkel vacakolni.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #14 Dátum: 2014. március 17. - 19:22:04 »
0 Show voters
Köszönöm.
Még csak tanulgatom a dolgot...
A modban mindegy hogy hová helyezem?
Tehát a lényeg gondolom, hogy a változók létrehozása után legyen, de azon túl mindegy hol szerepel a modban?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal