ElrendezésSokan azt gondolják akik még nem jártasak, hogy egy bizonyos \"séma\" alapján kell írni a PAWNO-ban ahol megvan szabva, hogy egy függvény például csak eljárás után következhet és ilyen dolgok. Elég téveszme, ugyanis szinte bárhogyan írhatjuk a kódunkat csak legelõször az includeot kell feltüntetni és utána már bármit írhatunk.[/quote]Ezek szerint akkor mégis mindegy?
#include <a_samp> // A függvénykönyvtárak betöltése nélkül nem fognak mûködni a dolgoknew Valami = \"asd\"; // Ez a változó mindenhol használható lesz a módban (nevezhetjük globális változónak)public OnGameModeInIt(){ // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a mód betölt new Osszeg = 4 + 5; printf(\"4 + 5 = %d\", Osszeg); // Ezt kiírja a szerver a konzolba (valamint lementi a logba), mikor a mód betölt/beindul}public OnPlayerConnect(){ // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a játékos csatlakozik a szerverre}public OnPlayerSpawn(){ new Szam1 = 93; // Ez a változó csakis kizárólag az OnPlayerSpawn alatt lesz használható (nevezhetjük lokális változónak)}