public OnPlayerConnect(playerid){new File:Lfile, string[128];format(string, sizeof(string),\"név = %s\\r\\n\",pName(playerid));Lfile = fopen(\"Catlakozott.txt\",io_append);fwrite(Lfile,string);fclose(Lfile);return 1;}stock pName(playerid){new Name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));return Name;}
Szerintem ez összezavarná a dolgaidat és úgy kéne csinálni, hogy \"Nev1\", \"Nev2\".[/quote]Ja gondoltam rá hogy ugy kéne de akkor nem tudom hogy hogy kérjem le mert igy a nevek száma véges nem?mert azt akarom hogy parancsra létrehozzon a playernek a filet amibe eltárol x nevet és ha az a nevü player ir akkor az a \"név\" látszodjon chatbe mert eredetileg csak azt irja mindenkinél hogy anonymusvagy esetleg még ugy meglehetne oldani Y_INI vel hogy eltárolom a nevét egy udb_hash segítségével INI_WriteInt elés akkor lekérdezésnél pedig valahogy felbontva kilehet irni valahogy a nevét?
Szerintem ez összezavarná a dolgaidat és úgy kéne csinálni, hogy \"Nev1\", \"Nev2\".Ja gondoltam rá hogy ugy kéne de akkor nem tudom hogy hogy kérjem le mert igy a nevek száma véges nem?mert azt akarom hogy parancsra létrehozzon a playernek a filet amibe eltárol x nevet és ha az a nevü player ir akkor az a \"név\" látszodjon chatbe mert eredetileg csak azt irja mindenkinél hogy anonymusvagy esetleg még ugy meglehetne oldani Y_INI vel hogy eltárolom a nevét egy udb_hash segítségével INI_WriteInt elés akkor lekérdezésnél pedig valahogy felbontva kilehet irni valahogy a nevét? [/quote]sokkal egyszerûbb lenne ha csak szimplán lekérnéd a játékos id-je alapján a nevet....
Szerintem ez összezavarná a dolgaidat és úgy kéne csinálni, hogy \"Nev1\", \"Nev2\".
sokkal egyszerûbb lenne ha csak szimplán lekérnéd a játékos id-je alapján a nevet....[/quote]igen de akkor az id-t kell valahogy elmenteni de ahoz meg már mysql kell nem?
sokkal egyszerûbb lenne ha csak szimplán lekérnéd a játékos id-je alapján a nevet....igen de akkor az id-t kell valahogy elmenteni de ahoz meg már mysql kell nem? [/quote]mi a tökömnek mentenéd el az id-t? -.-egy egyszerû pm parancs..... #include <a_samp>//#include <sscanf>#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){dcmd(pm,2,cmdtext);return 0;}dcmd_pm(playerid,params[]){new Index;new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index);new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /pm [Játékos ID] [Üzenet]\");new player1 = strval(tmp);new str[256];new pname[MAX_PLAYER_NAME];if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID){ if(player1 != playerid) { GetPlayerName(player1, pname, sizeof(pname)); format(str, sizeof(str), \"[KIMENÕ PM] %s (%d): %s\", pname, player1, params[1+strlen(tmp)]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF22AA, str); GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); format(str, sizeof(str), \"[bEJÖVÕ PM] %s (%d): %s\", pname, playerid, params[1+strlen(tmp)]); SendClientMessage(player1, 0xFFCC2299, str); } else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Hiba: Magadnak nem küldhetsz üzenetet!\"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Hiba: Játékos nincs csatlakozva!\");return 1;}strtok(const string[], &index){ new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result;}
sokkal egyszerûbb lenne ha csak szimplán lekérnéd a játékos id-je alapján a nevet....
#include <a_samp>//#include <sscanf>#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){dcmd(pm,2,cmdtext);return 0;}dcmd_pm(playerid,params[]){new Index;new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index);new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Használat: /pm [Játékos ID] [Üzenet]\");new player1 = strval(tmp);new str[256];new pname[MAX_PLAYER_NAME];if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID){ if(player1 != playerid) { GetPlayerName(player1, pname, sizeof(pname)); format(str, sizeof(str), \"[KIMENÕ PM] %s (%d): %s\", pname, player1, params[1+strlen(tmp)]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF22AA, str); GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); format(str, sizeof(str), \"[bEJÖVÕ PM] %s (%d): %s\", pname, playerid, params[1+strlen(tmp)]); SendClientMessage(player1, 0xFFCC2299, str); } else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Hiba: Magadnak nem küldhetsz üzenetet!\"); }else return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Hiba: Játékos nincs csatlakozva!\");return 1;}strtok(const string[], &index){ new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result;}
de ugy akarom hogy neve kiirja a nevét ha beirtad hogy /nev (id) és ha nem mentem le valahogy hogy ez az õ idje (vagy õ neve) akkor szerver restartnál ujra elkell játszani é sha lelép a játékos és utánna felép egy másik megkapja az õ idjét :S
és szerver resi után?bocs hogy élek ba**meg ha nem érted mit akarok akkor minek idegesíted magad? szerver resi után is, mivel semmi köze a kettõnek egymáshoz.....rég bekellett volna másolnod a kódot, letesztelned, és rájöttél volna, hogy azt csinálja, amit te akarsz. Naplózva