new warn[MAX_PLAYERS];
CMD:warn(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new id;
if(sscanf(params,\"i\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Használd /warn [id]\");
warn[id] ++;
if(Warn[id] == 5)
{
Kick(id);
warn[id]=0;
}
}
new warn[MAX_PLAYERS];
CMD:warn(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new id;
if(sscanf(params,\"i\",id)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használd /warn [id]\");
warn[id] ++;
if(warn[id] == 5)
{
Kick(id);
warn[id]=0;
}
}
return 1;
}
new warns[MAX_PLAYERS];
CMD:warn(playerid, params[])
{
new id;
if (!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /warn <playerid>\");
id = strval(params);
if (!IsPlayerConnected(id))SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Player not found\");
warns[id]++;
SendClientMessage(id, 0x00FF00AA, \"Figyelmeztetést kaptál!\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Player figyelmeztetve.\");
if(warns[id] == 5) {
Kick(id);
warns[id]=0;
}
return 1;
}
Felesleges az sscanf...Nem felesleges, sokkal gyorsabban lehet vele dolgozni, egy sorban elintézhetõ, és könnyen is bõvíthetõ.
new warns[MAX_PLAYERS];
CMD:warn(playerid, params[])
{
new id;
if (!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /warn <playerid>\");
id = strval(params);
if (!IsPlayerConnected(id))SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Player not found\");
warns[id]++;
SendClientMessage(id, 0x00FF00AA, \"Figyelmeztetést kaptál!\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Player figyelmeztetve.\");
if(warns[id] == 5) {
Kick(id);
warns[id]=0;
}
return 1;
}
Nem felesleges, sokkal gyorsabban lehet vele dolgozni, egy sorban elintézhetõ, és könnyen is bõvíthetõ.
Felesleges az sscanf...
[/quote]
-1 include.
Felesleges félig magyar, félig angol szkriptet csinálni. Fõleg ha már elõtted ketten is írtak mûködõt ami egyszerûbb is.
[/quote]
Felesleges indokolatlanul beszólogatni.
A script alapja a hivatalos WIKI oldalon van, ezért felejtettem el átírni
Felesleges az sscanf...Felesleges az alap változó.
new warns[MAX_PLAYERS];
CMD:warn(playerid, params[])
{
new id;
if (!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /warn <playerid>\");
id = strval(params);
if (!IsPlayerConnected(id))SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Player not found\");
warns[id]++;
SendClientMessage(id, 0x00FF00AA, \"Figyelmeztetést kaptál!\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Player figyelmeztetve.\");
if(warns[id] == 5) {
Kick(id);
warns[id]=0;
}
return 1;
}
CMD:warn(playerid, params[])
{
new id;
if (!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /warn <playerid>\");
id = strval(params);
if (!IsPlayerConnected(id))SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Player not found\");
SetPVarInt(playerid, \"warns\", GetPVarInt(playerid, \"warns\")+1);
SendClientMessage(id, 0x00FF00AA, \"Figyelmeztetést kaptál!\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Player figyelmeztetve.\");
if(GetPVarInt(playerid, \"warns\") == 5) {
Kick(id);
SetPVarInt(playerid, \"warns\",0);
}
return 1;
}
Nem felesleges, sokkal gyorsabban lehet vele dolgozni, egy sorban elintézhetõ, és könnyen is bõvíthetõ.
Felesleges az sscanf...
[/quote]
-1 include.
Felesleges félig magyar, félig angol szkriptet csinálni. Fõleg ha már elõtted ketten is írtak mûködõt ami egyszerûbb is.
[/quote]
Felesleges indokolatlanul beszólogatni.
A script alapja a hivatalos WIKI oldalon van, ezért felejtettem el átírni
[/quote]
Szerintem meg felesleges ezen összekapni, mind a 3 script jó és mûködõ képes.
Legalább több közül válogathat a témanyitónk.
#include a_samp
#include sscanf2
#include zcmd
CMD:warn( playerid, params[ ] )
{
new karakterlanc[ 328 + 1 ];
if( sscanf( params, \"is[ 128 + 1 ]\", params[ 0 ], params[ 1 ] ) ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Használat: /warn [ JátékosID ][ Indok ]\" );
if( !IsPlayerConnected( params[ 0 ] ) ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Hiba: Nem létezik ilyen játékos azonosító a szerveren!\" );
SetPVarInt( params[ 0 ], \"add_warn\", GetPVarInt( params[ 0 ], \"add_warn\" ) + 1 );
if( GetPVarInt( params[ 0 ], \"add_warn\" ) == 5 ) {
format( karakterlanc, sizeof( karakterlanc ), \"** %s automatikusan kirúgva a rendszer által! Indok: kigyûlt 5/5 figyelmeztetés **\", pName( params[ 0 ] ) );
} else {
format( karakterlanc, sizeof( karakterlanc ), \"** %s figyelmeztetést kapott %s nevû adminisztrátortól! Indok: %s **\", pName( params[ 0 ] ), pName( playerid ), params[ 1 ] ); }
SendClientMessageToAll( -1, karakterlanc );
SendClientMessage( playerid, -1, \"Gratulálunk! Sikeresen figyelmeztettél egy játékost a szerveren!\" );
Kick( params[ 0 ] );
return 1;
}
stock pName( playerid )
{
new gName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, gName, sizeof gName );
return gName;
}