Sziasztok!
Abban szeretnék segítséget kérni tõletek, hogy lehet megoldani ezt:
Van egy parancsom mondjuk: /f [Játékos ID]
Ez megnyit nekem egy DIALOG_STYLE_LIST -et.
Kb így nézne ki:
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Figyelmeztetés\\nKick\\nBan\", \" Kiválaszt\", \"Mégsem\");
És hogy úgy adja nekem vissza a cseten hogy:
format(SZOVEG, sizeof(SZOVEG), \"* Adminisztrátor %s figyelmeztette %s játékost.\", AdminNev, JatekosNev);
SendClientMessageToAll(SZIN_ADMIN_PARANCS, SZOVEG);
Ezzel nekem az a baj, nem tudom hogy olvastassam be a paranccsal, hogy melyik ID rõl beszélek. Tehát a Játékosnak az ID nevét nem tudom lekérni csak a (playerid) ami a sajátom.
látom nem értetted meg :)
mutatok 1 táblázatot rá...
Beírt ID | Dialog ID |
0 | 1000 |
1 | 1001 |
2 | 1002 |
3 | 1003 |
30 | 1030 |
43 | 1043 |
parancsnál:
ShowPlayerDialog(playerid, (1000+giveplayerid), DIALOG_STYLE_LIST, \"Figyelmeztetés\\nKick\\nBan\", \" Kiválaszt\", \"Mégsem\");
és a dialog response alatt: (100 slotra optimalizálva)
if(1000 <= dialogid < 1100) // Ha játékosra kattintott
{
new giveplayerid = dialogid-1000;
if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { return SendClientMessage(playerid,0xFF555500,\"Ez a játékos már nem online !\"); }
//
new JatekosNev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(giveplayerid,JatekosNev,MAX_PLAYER_NAME);
format(SZOVEG, sizeof(SZOVEG), \"* Adminisztrátor %s figyelmeztette %s játékost.\", AdminNev, JatekosNev);
SendClientMessageToAll(SZIN_ADMIN_PARANCS, SZOVEG);
}
érted már nagyjából mire gondolok?