#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Text3D:vehtext;
new bool:iras[MAX_PLAYERS];
CMD:vehtext(playerid,params[])
{
new playerveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
vehtext = Create3DTextLabel(\"IDE A SZÖVEG\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1);
Attach3DTextLabelToVehicle(vehtext,playerveh, 0.0, 0.0, 0.7);
return 1;
}
CMD:deletetext(playerid,params[])
{
Delete3DTextLabel(Text3D:vehtext);
return 1;
}
CMD:light(playerid,params[])
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
new string[128];
new playerveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleParamsEx(playerveh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
format(string,sizeof(string),\"A lámpa állapota: %i\",lights);
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,string);
return 1;
}
CMD:iras(playerid,params[])
{
if(iras[playerid] == false)
{
new string[128];
iras[playerid] = true;
format(string,sizeof(string),\"IDE A SZÖVEG\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,string);
}
else if(iras[playerid] == true)
{
new string[128];
iras[playerid] = false;
format(string,sizeof(string),\"GEVÖZS A EDI\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,string);
return 1;
}
return 1;
}
Annyi hogy a deletetext lehet nem fog menni és a lámpánál:
ha -1 él tár vissza akk ki van kapcsolva ha pedig 1 el akk bevan.
pl:
A lámpák állapota: -1 ez ha kivan
A lámpák állapota: 1 ez ha bevan
Használjátok egészséggel!!!
[admin=Gentleman]Kód tagok kihelyezve.[/admin]