GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2014. március 13. - 06:23:29

Cím: Felcserélõdött,villogó textdrawok
Írta: tudvari - 2014. március 13. - 06:23:29
Sziasztok!
Most nem nagyon érek rá a hosszas keresgélésre,mert még ezernyi dolgom van.Így valaki nem tudna segíteni,hogy mi lehet ennek oka?
https://www.youtube.com/watch?v=Mamtfd6VRjw
Lent váltogatja a kocsi állapotát a sebességgel.
Fent pedig az életet váltogatja a kocsi állapotával az armort az üzemanyaggal és a pénzt a sebessséggel.
 
new Text:borton[MAX_PLAYERS];
new Text:extrainfo[MAX_PLAYERS];
new Text:nevtext[MAX_PLAYERS];
new Text:datum;
new Text:M_Box[MAX_PLAYERS];
new Text:M_Seb[MAX_PLAYERS]; //sebesség
new Text:M_All[MAX_PLAYERS]; //állapot
new Text:M_Uzemanyag[MAX_PLAYERS]; // üzemanyag
new BenzinSebessegBenzin[MAX_PLAYERS];
new Text:Box[MAX_PLAYERS];
new Text:Ft[MAX_PLAYERS];//forint
new Text:hpbar[MAX_PLAYERS];//hp
new Text:armourbar[MAX_PLAYERS]; //armor
public SebBenBen(playerid) //timer
{
new Str[128];
format(Str, sizeof(Str), \"~y~%d ~w~km/h\", GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(playerid)));
TextDrawSetString(M_Seb[playerid], Str);
new Float: vHealth;
GetVehicleHealth( GetPlayerVehicleID(playerid), vHealth );
new vHealth_INT = floatround( vHealth, floatround_round);
new Str2[128];
format(Str2, sizeof(Str2), \"~y~Állapot: ~w~%d\", vHealth_INT);
TextDrawSetString(M_All[playerid], Str2);
new Str3[128];
new liter;
liter = JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][uzemanyag];
format(Str3, sizeof(Str3), \"~y~Üzemanyag: ~w~%d%\", liter);
TextDrawSetString(M_Uzemanyag[playerid], Str3);
}
Cím: Felcserélõdött,villogó textdrawok
Írta: Pedró - 2014. március 13. - 13:40:26
Létrehozásnál lesz a gond..
Cím: Felcserélõdött,villogó textdrawok
Írta: Flash - 2014. március 13. - 13:42:09
Tessék:
 
forward SebBenBen();
public SebBenBen() //timer
{
new Str[128];
for(new i; i < MAX_PLAYERS: i++) {
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
format(Str, sizeof(Str), \"~y~%d ~w~km/h\", GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)));
TextDrawSetString(M_Seb, Str);
new Float: vHealth;
GetVehicleHealth( GetPlayerVehicleID(i), vHealth );
new vHealth_INT = floatround( vHealth, floatround_round);
new Str2[128];
format(Str2, sizeof(Str2), \"~y~Állapot: ~w~%d\", vHealth_INT);
TextDrawSetString(M_All, Str2);
new Str3[128];
new liter;
liter = JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(i)][uzemanyag];
format(Str3, sizeof(Str3), \"~y~Üzemanyag: ~w~%d%\", liter);
TextDrawSetString(M_Uzemanyag, Str3);
}
}

 
talán így..
Cím: Felcserélõdött,villogó textdrawok
Írta: Pedró - 2014. március 13. - 13:44:18
Mit módosítottál Flash?
Cím: Felcserélõdött,villogó textdrawok
Írta: Flash - 2014. március 13. - 13:45:01
playerid helyett for ciklus >> i
Cím: Felcserélõdött,villogó textdrawok
Írta: Pedró - 2014. március 13. - 13:50:08
A probléma ezzel nem fog megoldódni, alapjában õ biztosan SetTimerEx funkcióval indítatta el a timert, tehát ezzel csak laggot fog okozni a szervernek. A Textdraw ugyanúgy hibásan fog módosulni, avagy másik textdraw fogja megkapni a kívánt szöveget.. :/
Cím: Felcserélõdött,villogó textdrawok
Írta: tudvari - 2014. március 13. - 16:52:05
Igen.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 13. - 19:39:28 )

Lehet,hogy megoldottam,most már csak idõ kérdése,hogy kiderüljön,hogy megoldottam-e.
Elfelejtettem a textdrawok egy részét hide-olni és destroyolni,amikor kilép a játékos.
Cím: Felcserélõdött,villogó textdrawok
Írta: Flash - 2014. március 14. - 07:22:26
[mod]Témát zártam! Krélek jelezd PÜ-ben, ha mégsem oldódott meg a problémád[/mod]