GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Soveny94 - 2013. Február 08. - 17:35:25

Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: Soveny94 - 2013. Február 08. - 17:35:25
Ez egy fekvõrendõr lerakó script és hiba van benne!!!  Valaki segitene kijavitani????
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define GREEN 0x21DD00FF
#define RED 0xE60000FF
#define WHITE 0xFFFFFFAA
#define DIALOGSP 1000
new object;
new string[128],Float:X,Float:Y,Float:Z,File:pos;
CMD:xcredits(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"XtremeR for The Dynamic Speed Break Maker \");
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Fordította: Adii\");
return 1;
}
CMD:xspeedbreaker(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"xSpeedBreaker Maker by XtremeR\", \"Fekvõrendõr létrehozása\\nKorábbi szerkesztése\\nMentés\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:xsb(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"xSpeedBreaker Maker by XtremeR\", \"Fekvõrendõr létrehozása\\nKorábbi szerkesztése\\nMentés\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:xedit(playerid,params[])
{
SelectObject(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Válaszd ki,hogy melyik objektumot akarod szerkeszteni!\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"Fekvõrendõr létrehozásához használd a következõ parancsokat: /xspeedbreaker vagy /xsb\");
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
    new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
    Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
    GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
    GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
    if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
    {
    SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Használd a /xedit parancsot a szerkesztéshez vagy a /xsb parancsot a mentéshez!\");
    }
    if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
    {
    DestroyObject(object);
    }
}
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT)
    {
        EditObject(playerid, objectid);
    }
    else
    {
        EditPlayerObject(playerid, objectid);
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostmár tudod szerkeszteni az objektumot!\");
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)// They pressed the first button.
{
switch(dialogid)
{
case 1:
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
object = CreateObject(19425,X,Y+1,Z-1,0,0.00,0.00);
EditObject(playerid, object);
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"A fekvõrendõr letéve mostmár elhelyezheted!\");
}
case 1:
{
SelectObject(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Válaszd ki azt az objektumot amelyiken változtatni szeretnél!\");
}
case 2:
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ;
GetObjectPos(object, oldX, oldY, oldZ);
pos = fopen(\"xSpeedBreakers.pwn\", io_append);
format(string, 256, \"CreateObject(19425,%f,%f,%f,0.00,0.00,0.00);//By XtremeR\\n\", X, Y, Z);
fwrite(pos, string), fclose(pos);
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Fekvõrendõr lehelyezve és mentve a Scriptfiles mappába!(CreateObject)\");
}
}
}
}
}
return 1;
}

 
HIBA:
 
C:\\Users\\robi\\Desktop\\Szerverem Paraszt RPG\\pawno\\include\\zcmd.inc(90) : warning 219: local variable \"pos\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(95) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerEditObject\")
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(107) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_FINAL\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(115) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_CANCEL\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(125) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSelectObject\")
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(129) : error 017: undefined symbol \"SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.
Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: lusta19 - 2013. Február 08. - 17:38:30
[gmod]Kedves témanyitó!
A téma címe nem megfelelõ, így kérném hogy szerkeszd át. Ellenkezõ esetben 5%-warn ha a felszólítás  ellenére se írod át (és online vagy) 10% warn és a témádat töröljük.
A szabályzatban érthetõen le van írva :  \"A témanév ne \"segítsetek plsplspls\" legyen, hanem egyértelmûen ami a kérdésre utal. \"
  Szabályzatot itt olvashatod el.
Megkérek minden kedves tagot hogy addig ne írjanak a témában még nincs normális téma neve. Mert a hozzászólás törölve lesz.
További jó fórumozást![/gmod]
Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: Soveny94 - 2013. Február 08. - 18:31:38
Modositva!!!!!!!!
Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: Soveny94 - 2013. Február 10. - 20:09:10
Valaki segitene???? Léci!!
Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: Cappsy - 2013. Február 10. - 20:17:43
Tessek egy script szögesdrót script volt de kicseréltem az object idét remélem hasznos lesz
 
#include a_samp
#include zcmd
new bool:szogesdrot, drot, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Fordulas;
CMD:lerak(playerid, params[])
{
    if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Figyelem.Már raktak le útzárat, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
    szogesdrot = true;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
    DestroyObject(drot);
    drot = CreateObject(19425, x-1, y, z-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
    SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Leraktál egy útzárat. Felvenni a /felszed paranccsal tudod.\");
    return 1;
}
CMD:felszed(playerid, params[])
{
    szogesdrot = false;
    DestroyObject(drot);
    SendClientMessage(playerid,0x009924AA,\"Felszetted az útzárat.\");
    return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new panels, doors, lights, tires;
    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
    if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
    return 1;
}
Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: Soveny94 - 2013. Február 10. - 22:28:53
De én Kijavitani akarom, hogy ne legyen hiba benne mert jo kis fekvõrendõröket lehet lerakni velle!!!
Nem szögesdrotot kértem!!!
Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: Cappsy - 2013. Február 11. - 14:21:43
Nemszögesdrót fekvõrendõr....
csak a régi script volt az de kicseréltem az idét
Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: Pajd Tamás - 2013. Február 11. - 14:26:09
Töröld le a pawnodat és töltsd le a 0.3e -s vagy x-es pawnot és azzal nyisd meg, valamint írd át a pos változót posABC-ra
Cím: Fekvõrendõr lerakó script hiba
Írta: Soveny94 - 2013. Február 17. - 01:08:33
Ha 0.3x Kilen PWN-el csinálom akkor ez a hiba!!!
Hiba:
 
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(200) : warning 203: symbol is never used: \"xcredits\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(200) : warning 203: symbol is never used: \"xedit\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(200) : warning 203: symbol is never used: \"xsb\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(200) : warning 203: symbol is never used: \"xspeedbreaker\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Warnings.