Szerző Téma: Fekvenyomás?  (Megtekintve 1142 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Fekvenyomás?
« Dátum: 2015. Július 23. - 17:34:28 »
0 Show voters
Még anno a Paradise RPG-n láttam egy olyan scriptet, hogy egy paranccsal fekvenyomó padon volt a karakter, és gombnyomásra fekvenyomott. (más szögből nézve)
Az lenne a kérdésem, hogy ez egy komplex script (karakter odatp-zése, anim, kamerapozíció megváltoztatása stb.) Vagy van valami egyszerűbb megoldás is?
Előre is köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 24. - 08:57:28 írta divkn »

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Fekvenyomás?
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 24. - 09:07:29 »
0 Show voters

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Fekvenyomás?
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 24. - 09:32:06 »
0 Show voters
Akkor jól sejtettem, hogy nem egyszerű.
Köszi.
UPDATE: van egy kis out of range error.
 

stock static Float:
barbell_pos[ ][ ] =
{
{ 774.42907715,1.88309872,1000.48834229,0.00000000,270.00000000,87.99966431 }, // Los Santos Gym\'s BarBell
{ 765.85528564,-48.86857224,1000.64093018,0.00000000,89.49993896,0.00000000 }, // San Fierro Gym\'s BarBell.
{ 765.34039307,-59.18271637,1000.63793945,0.00000000,89.49993896,181.25012207 } // Las Venturas Gym\'s BarBell
};
stock static Float:
dumb_bell_right_pos[ ][ ] =
{
{772.992,5.18281,999.927,0.0,90.0,90.0} // Los Santos Gym\'s dumb right
//   {759.18,-60.0625,999.727,90} // Las Venturas Gym\'s dumb
};
stock static Float:
dumb_bell_left_pos[ ][ ] =
{
{772.992,5.62738,999.927,0.0,90.0,90.0} // Los Santos Gym\'s dumb left
//   {759.18,-60.0625,999.727,90} // Las Venturas Gym\'s dumb
};
new barbell_objects[sizeof barbell_pos];
new dumbell_right_objects[sizeof dumb_bell_right_pos];
new dumbell_left_objects[sizeof dumb_bell_left_pos];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n_______[GYM SYSTEM]_________\");
print(\"[VERSION]: \"VER_IN\"\\t[bUILD TIME]: \"BUILD_TM\"\");
print(\"[PROGRAM BY]: EPISODES (KEN CAI) 2013\");
print(\"______________________________\\n\");
for( new o = 0; o != sizeof(barbell_pos); o++ )
{
barbell_objects
  • = CreateObject( 2913, barbell_pos[ o ][ 0 ], barbell_pos[ o ][ 1 ], barbell_pos[ o ][ 2 ], barbell_pos[ o ][ 3 ], barbell_pos[ o ][ 4 ], barbell_pos[ o ][ 5 ] );

dumbell_right_objects
  • = CreateObject(3071,dumb_bell_right_pos
  • [0],dumb_bell_right_pos
  • [1],dumb_bell_right_pos
  • [2],dumb_bell_right_pos
  • [3],dumb_bell_right_pos
  • [4],dumb_bell_right_pos
  • [5]);

dumbell_left_objects
  • = CreateObject(3072,dumb_bell_left_pos
  • [0],dumb_bell_left_pos
  • [1],dumb_bell_left_pos
  • [2],dumb_bell_left_pos
  • [3],dumb_bell_left_pos
  • [4],dumb_bell_left_pos
  • [5]);

}
}

 
Lehet, hogy 2013 óta megváltozott valamilyen szabvány, de én nem igazán láttam benne hibát, de mégis FilterScriptInitben:
Accessing element at index 1 past array upper bound 0
A ciklousban az utolsó kettőre dobja ki az errort.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 24. - 09:57:59 írta tudvari »

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
Fekvenyomás?
« Válasz #3 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 23:03:01 »
0 Show voters
bemásoltam a kódot,lecompilezve, 0 error/warning, tesztelni nemteszteltem.
KÉP
Esetleg ha valamiben tudok segíteni,keress fel pm formájában.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal