-
Hali, valaki meg tudná mondani hogy hogyan kell?:
-minimappot elfeketíteni
-a képernyõt elfeketíteni
valaki segítsen légyszi , kösszi
-
Készitel egy textdrawot tiszta fekete képernyõvel, majd ha valaki meghall OnPlayerDeath alá készitel egy timert.. és késsz :D
-
Fekete minimap, valami ilyesmivel:
#include <a_samp>
new zone;
public OnFilterScriptInit()
{
zone = GangZoneCreate(-3000,-3000,3000,3000);
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0x00000090);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
GangZoneDestroy(zone);
return 1;
}
-
zone = GangZoneCreate(-3000,-3000,3000,3000);
értéket állítsd be
kösszi
Edit:beraktam de semmi ugyan úgy van minimap... am a gang zone tudtommal csak halvány árnyalatot ad a mapnak nem?
-
Színe be lett állítva, gondolom feketére.
[mod]Zárható?[/mod]
-
fekete= TextDrawCreate(0, 0, \"~b~~b~\");
TextDrawTextSize(fekete, 645, 485);
TextDrawLetterSize(fekete,0.0,50.0);
TextDrawUseBox(fekete , 1);
TextDrawBoxColor(fekete, 0x000000FF);
-
Hali, valaki meg tudná mondani hogy hogyan kell?:
-minimappot elfeketíteni
-a képernyõt elfeketíteni
valaki segítsen légyszi , kösszi
-
Készitel egy textdrawot tiszta fekete képernyõvel, majd ha valaki meghall OnPlayerDeath alá készitel egy timert.. és késsz :D
-
Fekete minimap, valami ilyesmivel:
#include <a_samp>
new zone;
public OnFilterScriptInit()
{
zone = GangZoneCreate(-3000,-3000,3000,3000);
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0x00000090);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
GangZoneDestroy(zone);
return 1;
}
-
zone = GangZoneCreate(-3000,-3000,3000,3000);
értéket állítsd be
kösszi
Edit:beraktam de semmi ugyan úgy van minimap... am a gang zone tudtommal csak halvány árnyalatot ad a mapnak nem?
-
Színe be lett állítva, gondolom feketére.
[mod]Zárható?[/mod]
-
fekete= TextDrawCreate(0, 0, \"~b~~b~\");
TextDrawTextSize(fekete, 645, 485);
TextDrawLetterSize(fekete,0.0,50.0);
TextDrawUseBox(fekete , 1);
TextDrawBoxColor(fekete, 0x000000FF);