public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);format(string,sizeof string,\"Játékost %s megölte %s!\",pName, killerid);SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string);return 1;}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME], name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name));format(string,sizeof string,\"Játékost %s megölte %s!\",pName, name);SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string);return 1;}
SziasztokMegoldható az hogy ha fejtalálat ér egy játékost az egybõl meghaljon?Mindegy,hogy hány százaléson van az élete...
#include <a_samp>/*-------------------------HeadShot System by PeppeThe faster implementation of a headshot system in SA:MP.This script requires the new version of SA:MP 0.3b.www.pawnoitalia.forumfree.itwww.atlantisgaming.it-------------------------*/#define TIMER_INTERVAL 150new maxPlayers;public OnFilterScriptInit(){ maxPlayers = GetMaxPlayers(); SetTimer(\"CheckHeadShot\", TIMER_INTERVAL, 1); return 1;}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ if(GetPVarInt(playerid, \"Headshotted\") == 1) { SetPVarInt(playerid, \"Headshotted\", 0); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Headshotted\", 3000, 3); GameTextForPlayer(killerid, \"~r~Headshott\", 3000, 3); } return 1;}forward CheckHeadShot();public CheckHeadShot(){ new index; for(new playerid; playerid < maxPlayers; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { index = GetPlayerAnimationIndex(playerid); if(index == 1173 || index == 1175 || index == 1177 || index == 1178) { SetPVarInt(playerid, \"Headshotted\", 1); SetPlayerHealth(playerid, 0); } } } return 1;}
SziasztokMegoldható az hogy ha fejtalálat ér egy játékost az egybõl meghaljon?Mindegy,hogy hány százaléson van az élete... Értõolvasás. [/quote]Megjött a kedves Bendor Hunterunk. Ha megnéznéd a linket Bendor akkor rájönnél + nem tudom mi a bajod, hogy flash kijavitott inkább ne írj Bendor !