Szerző Téma: Fejlövés megadott fegyverekkel  (Megtekintve 1209 alkalommal)

Nem elérhető MiKE_

Fejlövés megadott fegyverekkel
« Dátum: 2015. február 28. - 18:41:58 »
0 Show voters
Sziasztok!
Készítettem egy kisebb kódot, ami ( ha működne ) azt eredményezné, hogy csak puskával, és sniper-rel lehessen fejest adni.
A probléma annyi, hogy hiába van le kérve a bodypart és a fegyerek ID-je, minden lőfegyverrel lehetséges a fejlövés.
 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(bodypart == 9)
    {
    if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)
    {
        GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    }
    return 1;
}

 
Lehet az a probléma hogy TakeDamage-nél van?
Válaszokat előre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 01. - 14:25:22 írta RusH. »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Fejlövés megadott fegyverekkel
« Válasz #1 Dátum: 2015. február 28. - 18:52:51 »
0 Show voters
if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)
{
}
else return 0;

 
Vagy nem térsz vissza, hanem állítassz a sebzésen/életen, vagy valamin, kisebb sérülés érdekében.

Fejlövés megadott fegyverekkel
« Válasz #2 Dátum: 2015. február 28. - 20:47:41 »
0 Show voters
GetPlayerWeapon felesleges, mert alapjáraton ott a weaponid változód..
másodszor pedig
 
if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)

 
ez sem jó :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Fejlövés megadott fegyverekkel
« Válasz #3 Dátum: 2015. február 28. - 20:58:21 »
0 Show voters
Ebbe: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
ez: weaponid nem tűnt fel? :D
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(bodypart == 9)
    {
    if(weaponid == 34 || weaponid == 33)
    {
        GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    }
    return 1;
}

Nem elérhető MiKE_

Fejlövés megadott fegyverekkel
« Válasz #4 Dátum: 2015. március 01. - 08:45:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: ƒlaﻛh date=1425153501\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52920\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ebbe: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
ez: weaponid nem tűnt fel? :D
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(bodypart == 9)
    {
    if(weaponid == 34 || weaponid == 33)
    {
        GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    }
    return 1;
}

 

De, fel tűnt, ez már a kódnak egy olyan változata amiben már mindent össze-vissza cserélgettem, mert eredetileg wiki-ről néztem meg hogy, hogy is működik a dolog de nekem valahogy nem sikerült, ígyhát el kezdtem bütykölni! :D
De majd most meg próbálom ezt amit írtál, aztán majd jelentek! :D

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Fejlövés megadott fegyverekkel
« Válasz #5 Dátum: 2015. március 01. - 11:46:37 »
0 Show voters
És ezt honnan lehet megnézni,hogy melyik a head,hogyha ott találják el meghaljon?

Fejlövés megadott fegyverekkel
« Válasz #6 Dátum: 2015. március 01. - 11:50:34 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal