-
Sziasztok!
Készítettem egy kisebb kódot, ami ( ha működne ) azt eredményezné, hogy csak puskával, és sniper-rel lehessen fejest adni.
A probléma annyi, hogy hiába van le kérve a bodypart és a fegyerek ID-je, minden lőfegyverrel lehetséges a fejlövés.
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart == 9)
{
if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)
{
GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
}
return 1;
}
Lehet az a probléma hogy TakeDamage-nél van?
Válaszokat előre is köszönöm.
-
if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)
{
}
else return 0;
Vagy nem térsz vissza, hanem állítassz a sebzésen/életen, vagy valamin, kisebb sérülés érdekében.
-
GetPlayerWeapon felesleges, mert alapjáraton ott a weaponid változód..
másodszor pedig
if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)
ez sem jó :D
-
Ebbe: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
ez: weaponid nem tűnt fel? :D
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart == 9)
{
if(weaponid == 34 || weaponid == 33)
{
GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
}
return 1;
}
-
Ebbe: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
ez: weaponid nem tűnt fel? :D
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart == 9)
{
if(weaponid == 34 || weaponid == 33)
{
GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
}
return 1;
}
De, fel tűnt, ez már a kódnak egy olyan változata amiben már mindent össze-vissza cserélgettem, mert eredetileg wiki-ről néztem meg hogy, hogy is működik a dolog de nekem valahogy nem sikerült, ígyhát el kezdtem bütykölni! :D
De majd most meg próbálom ezt amit írtál, aztán majd jelentek! :D
-
És ezt honnan lehet megnézni,hogy melyik a head,hogyha ott találják el meghaljon?
-
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Body_Parts