GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: MiKE_ - 2015. február 28. - 18:41:58

Cím: Fejlövés megadott fegyverekkel
Írta: MiKE_ - 2015. február 28. - 18:41:58
Sziasztok!
Készítettem egy kisebb kódot, ami ( ha működne ) azt eredményezné, hogy csak puskával, és sniper-rel lehessen fejest adni.
A probléma annyi, hogy hiába van le kérve a bodypart és a fegyerek ID-je, minden lőfegyverrel lehetséges a fejlövés.
 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(bodypart == 9)
    {
    if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)
    {
        GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    }
    return 1;
}

 
Lehet az a probléma hogy TakeDamage-nél van?
Válaszokat előre is köszönöm.
Cím: Fejlövés megadott fegyverekkel
Írta: Dfoglalo - 2015. február 28. - 18:52:51
if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)
{
}
else return 0;

 
Vagy nem térsz vissza, hanem állítassz a sebzésen/életen, vagy valamin, kisebb sérülés érdekében.
Cím: Fejlövés megadott fegyverekkel
Írta: TengeriMalac - 2015. február 28. - 20:47:41
GetPlayerWeapon felesleges, mert alapjáraton ott a weaponid változód..
másodszor pedig
 
if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)

 
ez sem jó :D
Cím: Fejlövés megadott fegyverekkel
Írta: Flash - 2015. február 28. - 20:58:21
Ebbe: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
ez: weaponid nem tűnt fel? :D
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(bodypart == 9)
    {
    if(weaponid == 34 || weaponid == 33)
    {
        GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    }
    return 1;
}
Cím: Fejlövés megadott fegyverekkel
Írta: MiKE_ - 2015. március 01. - 08:45:06
Idézetet írta: ƒlaﻛh date=1425153501\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52920\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ebbe: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
ez: weaponid nem tűnt fel? :D
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(bodypart == 9)
    {
    if(weaponid == 34 || weaponid == 33)
    {
        GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    }
    return 1;
}

 

De, fel tűnt, ez már a kódnak egy olyan változata amiben már mindent össze-vissza cserélgettem, mert eredetileg wiki-ről néztem meg hogy, hogy is működik a dolog de nekem valahogy nem sikerült, ígyhát el kezdtem bütykölni! :D
De majd most meg próbálom ezt amit írtál, aztán majd jelentek! :D
Cím: Fejlövés megadott fegyverekkel
Írta: Th0mas - 2015. március 01. - 11:46:37
És ezt honnan lehet megnézni,hogy melyik a head,hogyha ott találják el meghaljon?
Cím: Fejlövés megadott fegyverekkel
Írta: .random. - 2015. március 01. - 11:50:34
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Body_Parts