Sziasztok!
A következõ kódban ezt próbáltam: uSniperValtozat 3 féle sniper változatot tettem be és mindegyiknek a sebzését itt próbálom állítgatni, de valamiért mindig elsõ lövésre hal meg a játékos. Az uSniperValtozat paranccsal állítható 1-re, 2-re, 3-ra és mikor a játékos spawnol 0-ra állítodik ez.
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
new Float:hp = GetPlayerHealth(playerid, hp)
if(gTeam[issuerid] == TEAM_SNIPERS)
{
if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34)
{
if(UserInfo[issuerid][uSniperValtozat] == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, hp-40.0);
}
else if(UserInfo[issuerid][uSniperValtozat] == 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, hp-60.0);
}
else if(UserInfo[issuerid][uSniperValtozat] == 2)
{
SetPlayerHealth(playerid, hp-80.0);
}
else if(UserInfo[issuerid][uSniperValtozat] == 3)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
GameTextForPlayer(issuerid, \"~r~KRITIKUS!\", 3000, 1);
}
}
}
}
return 1;
}
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 27. - 22:05:06 )
Oké szerintem megoldottam! new Float:hp; GetPlayerHealth(playerid, hp)
lol :facepalm:
törölhetõ ha foglalja a helyet