Valaki kicsit konkrétabban leírná, hogy merre van az arra? :DEnnyire nehéz a fórumon keresgélni egy kicsit majd elolvasni a MAGYAR leírást? Egy kicsit próbálj önálló lenni a fórumon és használni a keresés gombját. ;)
//Minden információt lekérünk.
//Elsõ érték: Fegyver ID. Második érték: Töltényszám.
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
}
i,weapons[0],weapons[1]);
new cucc0,cucc1,cucc2,cucc3;
new cucc[4];
cucc0 = 37;
cucc1 = 52;
cucc[0] = 37;
cucc[1] = 52;
new cucc[2][5];
cucc[0][3] = 32;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) //Amíg az i kisebb mint a maximum játékosszám (500 alapból)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ha nincs csatlakozva a játékos akit éppen nézzünk, akkor hagyja ki az utána következõ dolgokat.
GivePlayerWeapon(i, 24, 200);
}
return 1;
printf(\"A kezedben lévõ fegyver ID-je: %d\", GetPlayerWeapon(playerid));
new slot = 3, fegyverID, toltenyszam;
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyerID, toltenyszam);
printf(\"A(z) %d ID-jû játékos %d-es/as sloton lévõ fegyvere a %d ID-jû fegyver, benne %d tölténnyel.\", playerid, slot, fegyverID, toltenyszam);
Valaki kicsit konkrétabban leírná, hogy merre van az arra? :DEnnyire nehéz a fórumon keresgélni egy kicsit majd elolvasni a MAGYAR leírást? Egy kicsit próbálj önálló lenni a fórumon és használni a keresés gombját. ;)
//Minden információt lekérünk.
//Elsõ érték: Fegyver ID. Második érték: Töltényszám.
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
}
i,weapons[0],weapons[1]);
new cucc0,cucc1,cucc2,cucc3;
new cucc[4];
cucc0 = 37;
cucc1 = 52;
cucc[0] = 37;
cucc[1] = 52;
new cucc[2][5];
cucc[0][3] = 32;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) //Amíg az i kisebb mint a maximum játékosszám (500 alapból)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ha nincs csatlakozva a játékos akit éppen nézzünk, akkor hagyja ki az utána következõ dolgokat.
GivePlayerWeapon(i, 24, 200);
}
return 1;
printf(\"A kezedben lévõ fegyver ID-je: %d\", GetPlayerWeapon(playerid));
new slot = 3, fegyverID, toltenyszam;
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyerID, toltenyszam);
printf(\"A(z) %d ID-jû játékos %d-es/as sloton lévõ fegyvere a %d ID-jû fegyver, benne %d tölténnyel.\", playerid, slot, fegyverID, toltenyszam);