Szerző Téma: Fegyverek hangjának levétele  (Megtekintve 925 alkalommal)

Nem elérhető Xeon

Fegyverek hangjának levétele
« Dátum: 2015. Július 14. - 12:43:40 »
0 Show voters
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy létezik-e mód rá, hogy az alap fegyverhangokat lenémítsam minden játékosnak? Akár valami include vagy plugin, ha létezik ilyen.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 18. - 19:18:05 írta Flash »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Fegyverek hangjának levétele
« Válasz #1 Dátum: 2015. Július 14. - 18:35:22 »
0 Show voters
Ez nem valósítható meg inkább mta-n lehetséges

Nem elérhető Xeon

Fegyverek hangjának levétele
« Válasz #2 Dátum: 2015. Július 14. - 19:08:02 »
0 Show voters
Semmi bug vagy hasonló nincs? Kerestem, hogy hátha de nem találtam.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Fegyverek hangjának levétele
« Válasz #3 Dátum: 2015. Július 14. - 19:22:59 »
0 Show voters
Nem láttam még hasonló kódot, de ha már feltetted, akkor lehetséges, hogy van rá egy módszer amikor a játékos elkezdi a fegyverből kilőni a lövedéket.. akkor egy olyan hangot berakni ami néma PlaySound, de nem biztos, hogy menni fog neked, szerintem nem de meg lehetne próbálni egy olyan callbacknél ahol a játékos lő.
https://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerWeaponShot

http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage

https://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerLastShotVectors
Itt van ez a három callback, ezekkel lehetne egy kicsit ügyeskedni és egy alap néma hangot berakni amikor lő, de ez három kód csak akkor hívódik elő amikor a játékost vagy tárgyat ért a lövedék, így már késő lesz mivel a hang működő állapotban lesz, és hallani fogják, szerintem nincs rá megoldás, de jó lenne próbálkozni ezzel hátha összejön itt valami. 50% - 50%

Nem elérhető Xeon

Fegyverek hangjának levétele
« Válasz #4 Dátum: 2015. Július 15. - 09:28:36 »
0 Show voters
Sajnos nem jött össze. A hangokat lejátssza lövéskor, ill. a néma hangokat is lejátssza (gondolom én, hisz nem hallom  :D), de az alap fegyverhang megmarad. Gyanús volt, hogy függvényekkel ilyet nem lehet csinálni. Az egyetlen amire jutottam amúgy, hogy ki lehet venni a helikopter hangot (1000 a hang id), de fegyverekhez nem találtam ilyet. Nem értek hozzá, de egy pluginnal ezt nem lehet megoldani?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal