Hello, az lenne a gondom, hogy nem tudom, hogy oldjam meg azt, hogy letíltsa a fegyver váltást... Ugye, ha görgövel fegyvert akar váltani, akkor maradjon a régi fegyveren ami a kezébe van. Ez megoldható egyátalán? A válaszokat is elõre köszönöm
hát nekem elsõre ez a megoldás jutott eszembe....
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new PlayerWeaponSlot[MAX_PLAYERS];
new WeaponBlocked;
CMD:fegyverletilt(playerid, params[])
{
#pragma unused params
if(WeaponBlocked != 0) return WeaponBlocked = 0;
else return WeaponBlocked = 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
PlayerWeaponSlot[playerid] = GetPlayerWeaponState(playerid);
if(WeaponBlocked == 1)
{
if(newkeys == KEY_LOOK_LEFT || newkeys == KEY_LOOK_RIGHT)
{
SetPlayerArmedWeapon(playerid, PlayerWeaponSlot[playerid]);
}
}
return 1;
}
E:miközben ezt leírtam, közben KovaNovik is erre gondolt :)
Hello, az lenne a gondom, hogy nem tudom, hogy oldjam meg azt, hogy letíltsa a fegyver váltást... Ugye, ha görgövel fegyvert akar váltani, akkor maradjon a régi fegyveren ami a kezébe van. Ez megoldható egyátalán? A válaszokat is elõre köszönöm
hát nekem elsõre ez a megoldás jutott eszembe....
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new PlayerWeaponSlot[MAX_PLAYERS];
new WeaponBlocked;
CMD:fegyverletilt(playerid, params[])
{
#pragma unused params
if(WeaponBlocked != 0) return WeaponBlocked = 0;
else return WeaponBlocked = 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
PlayerWeaponSlot[playerid] = GetPlayerWeaponState(playerid);
if(WeaponBlocked == 1)
{
if(newkeys == KEY_LOOK_LEFT || newkeys == KEY_LOOK_RIGHT)
{
SetPlayerArmedWeapon(playerid, PlayerWeaponSlot[playerid]);
}
}
return 1;
}
E:miközben ezt leírtam, közben KovaNovik is erre gondolt :)