Szerző Téma: Fegyver tiltás  (Megtekintve 1438 alkalommal)

Fegyver tiltás
« Dátum: 2012. február 14. - 17:51:19 »
0 Show voters
Üdv!
Hogy tudom letiltani a fegyvereket bizonyos helyeken? pl. spawn helynél

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Fegyver tiltás
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 14. - 18:00:33 »
+1 Show voters
Szia!
Ez így, ha a megadott x, y, z koordináta körül a játékban kb. 50m távolságra van a játékos, akkor elveszi a fegyvereit! Remélem megfelel!
[pawn]
public OnPlayerWeaponChange(playerid, newweaponid, oldweaponid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, x,y,z))
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
}
return 0;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 14. - 18:11:49 írta Cannonn »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Fegyver tiltás
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 14. - 18:19:49 »
0 Show voters
nincs is ilyen callback : <

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Fegyver tiltás
« Válasz #3 Dátum: 2012. február 14. - 18:32:27 »
+1 Show voters
Tessék! ;)
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, x,y,z))
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
        SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Sajnálom, itt nem használhatsz fegyvert!\");
}
return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 14. - 19:39:59 írta Cannonn »

Fegyver tiltás
« Válasz #4 Dátum: 2012. február 14. - 19:54:31 »
0 Show voters
Kösz ment a +!  :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 14. - 21:27:22 )

asszem csak kezdésnél veszi el a fegyvereket de nekem olyan kell hogy azon a területen másodpercenként vegye el!  ;D
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 14. - 21:27:22 írta Corrupt »

Nem elérhető KDDomi

  • 976
    • Profil megtekintése
Fegyver tiltás
« Válasz #5 Dátum: 2012. február 15. - 10:39:11 »
0 Show voters
Nem. Amit Cannon irt az ha valaki bemegy arra a területre amire bevan irva a script. pl. benne az a 50.0 az azt hiszem 50 méteres körzetben használ. Az x,y,z hez pedig ajánlatos a spawn hely kordinátáját irni.

Fegyver tiltás
« Válasz #6 Dátum: 2012. február 15. - 14:42:12 »
0 Show voters
Ha 1x elveszi és megint lesz nálam fegyver nem veszi el!

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Fegyver tiltás
« Válasz #7 Dátum: 2012. február 15. - 15:10:58 »
+1 Show voters
Ha megmozdulsz el kell hogy vegye!

Fegyver tiltás
« Válasz #8 Dátum: 2012. február 15. - 19:55:49 »
0 Show voters
Nálam nem veszi el csak folyamatosan írta az üzenetet amíg el nem hagytam a helyszínt  :D ezért azt kivettem.
ha kell adok ip címet hogy nézd meg  ;D

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Fegyver tiltás
« Válasz #9 Dátum: 2012. február 15. - 21:45:58 »
+1 Show voters
Akkor ezt vedd ki, és meg van oldva!  ;) :)
 
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Sajnálom, itt nem használhatsz fegyvert!\");

 
Lehet kicsit laggos megoldás de ez van  :D

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Fegyver tiltás
« Válasz #10 Dátum: 2012. február 15. - 22:40:47 »
0 Show voters
Szerintem meg timerrel értelmesebb lenne megoldani...

dexi

  • Vendég
Fegyver tiltás
« Válasz #11 Dátum: 2012. február 16. - 10:14:52 »
+1 Show voters
#include < a_samp >
forward WeaponChange();
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"WeaponChange\", 500, true);
return 1;
}
public WeaponChange()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, Float:Sugár, Float:x, Float:y, Float:z))
   {
       if(GetPlayerWeapon(i) != 0)
       {
          ResetPlayerWeapons(i);
      }
   }
}
}
}

Fegyver tiltás
« Válasz #12 Dátum: 2012. február 16. - 13:36:22 »
0 Show voters
az én modomba van a hiba mert más móddal tökéletesen mûködik  :mistrust:
hogy lehet több helyet berakni?:D
[pawn]public WeaponChange()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, Float:Sugár, Float:x, Float:y, Float:z))
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, Float:Sugár, Float:x, Float:y, Float:z))
      {
          if(GetPlayerWeapon(i) != 0)
          {
             ResetPlayerWeapons(i);
         }
      }
   }
}
}[/pawn]
így csináltam de így nem mûködik  :D
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 16. - 14:33:27 írta Corrupt »

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Fegyver tiltás
« Válasz #13 Dátum: 2012. február 16. - 14:39:03 »
0 Show voters
[pawn]public WeaponChange()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50.0, x, y z))
      {
          if(GetPlayerWeapon(i) != 0)
          {
             ResetPlayerWeapons(i);
         }
      }
   }
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal