GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Corrupt - 2012. február 14. - 17:51:19

Cím: Fegyver tiltás
Írta: Corrupt - 2012. február 14. - 17:51:19
Üdv!
Hogy tudom letiltani a fegyvereket bizonyos helyeken? pl. spawn helynél
Cím: Fegyver tiltás
Írta: CANNONN - 2012. február 14. - 18:00:33
Szia!
Ez így, ha a megadott x, y, z koordináta körül a játékban kb. 50m távolságra van a játékos, akkor elveszi a fegyvereit! Remélem megfelel!
[pawn]
public OnPlayerWeaponChange(playerid, newweaponid, oldweaponid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, x,y,z))
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
}
return 0;
}
[/pawn]
Cím: Fegyver tiltás
Írta: Pedró - 2012. február 14. - 18:19:49
nincs is ilyen callback : <
Cím: Fegyver tiltás
Írta: CANNONN - 2012. február 14. - 18:32:27
Tessék! ;)
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50.0, x,y,z))
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
        SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Sajnálom, itt nem használhatsz fegyvert!\");
}
return 0;
}
Cím: Fegyver tiltás
Írta: Corrupt - 2012. február 14. - 19:54:31
Kösz ment a +!  :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 14. - 21:27:22 )

asszem csak kezdésnél veszi el a fegyvereket de nekem olyan kell hogy azon a területen másodpercenként vegye el!  ;D
Cím: Fegyver tiltás
Írta: KDDomi - 2012. február 15. - 10:39:11
Nem. Amit Cannon irt az ha valaki bemegy arra a területre amire bevan irva a script. pl. benne az a 50.0 az azt hiszem 50 méteres körzetben használ. Az x,y,z hez pedig ajánlatos a spawn hely kordinátáját irni.
Cím: Fegyver tiltás
Írta: Corrupt - 2012. február 15. - 14:42:12
Ha 1x elveszi és megint lesz nálam fegyver nem veszi el!
Cím: Fegyver tiltás
Írta: CANNONN - 2012. február 15. - 15:10:58
Ha megmozdulsz el kell hogy vegye!
Cím: Fegyver tiltás
Írta: Corrupt - 2012. február 15. - 19:55:49
Nálam nem veszi el csak folyamatosan írta az üzenetet amíg el nem hagytam a helyszínt  :D ezért azt kivettem.
ha kell adok ip címet hogy nézd meg  ;D
Cím: Fegyver tiltás
Írta: CANNONN - 2012. február 15. - 21:45:58
Akkor ezt vedd ki, és meg van oldva!  ;) :)
 
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Sajnálom, itt nem használhatsz fegyvert!\");

 
Lehet kicsit laggos megoldás de ez van  :D
Cím: Fegyver tiltás
Írta: Norby - 2012. február 15. - 22:40:47
Szerintem meg timerrel értelmesebb lenne megoldani...
Cím: Fegyver tiltás
Írta: dexi - 2012. február 16. - 10:14:52
#include < a_samp >
forward WeaponChange();
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"WeaponChange\", 500, true);
return 1;
}
public WeaponChange()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, Float:Sugár, Float:x, Float:y, Float:z))
   {
       if(GetPlayerWeapon(i) != 0)
       {
          ResetPlayerWeapons(i);
      }
   }
}
}
}
Cím: Fegyver tiltás
Írta: Corrupt - 2012. február 16. - 13:36:22
az én modomba van a hiba mert más móddal tökéletesen mûködik  :mistrust:
hogy lehet több helyet berakni?:D
[pawn]public WeaponChange()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, Float:Sugár, Float:x, Float:y, Float:z))
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, Float:Sugár, Float:x, Float:y, Float:z))
      {
          if(GetPlayerWeapon(i) != 0)
          {
             ResetPlayerWeapons(i);
         }
      }
   }
}
}[/pawn]
így csináltam de így nem mûködik  :D
Cím: Fegyver tiltás
Írta: CANNONN - 2012. február 16. - 14:39:03
[pawn]public WeaponChange()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 50.0, x, y z))
      {
          if(GetPlayerWeapon(i) != 0)
          {
             ResetPlayerWeapons(i);
         }
      }
   }
}[/pawn]