-
Sziasztok! :D
Van a következõ parancsom:
CMD:fegyo(playerid, params[])
{
new fegyo;
if(sscanf(params, \"i\", fegyo)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /fegyo <id>\");
if(fegyo < 0 || fegyo > 46) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás fegyver id!\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, fegyo,100000);
return 1;
}
Aztszeretném megoldani hogyha beálítja a fegyvert pl: minigun ID:38
Akkor a minigunnal spawnoljon halál után ha új fegyót állít be akkor pedig az új fegyverrel!
Kilépés után fájlba mentés meg ilyen bonyolult dolgok nemkellenek csak spawnkor
Köszönöm elõre is az összes segítséget! :D
-
Hello:)
Megcsináltam neked:
// fel a változókhoz:
new fegyvere[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, fegyvere[playerid],10000);
}
CMD:fegyo(playerid, params[])
{
new fegyo;
if(sscanf(params, \"i\", fegyo)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /fegyo <id>\");
if(fegyo < 0 || fegyo > 46) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás fegyver id!\");
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, fegyo,100000);
fegyvere[playerid] = fegyo;
return 1;
}
-
He ez ilyen egyszerû xd?
Ugylátszik , bár van problémám..
Spawnkor olyan mintha egybõl kifogyna a fegyverbõl a töltény!
A spawnnál:
GivePlayerWeapon(playerid, fegyvere[playerid]); //Töltényt valahova nemkéne itt??
Valaki? ::|
-
Hopsz, kihagytam egy paramétert az \"OnPlayerSpawn\"-nál és a playerid-t rosszul írtam le :P :)
-
Pont most teszteltem / válaszoltam és szerkesztettem xd az elõbbi válasz.
Amugy így már nem warnigolt apropó mert warningolt: xd
GivePlayerWeapon(playerid, fegyvere[playerid],2033);// a 2033 a tölténynek irtam
-
Már ki van javítva.Nyugodtan másold ki a kódot!:) :thumbsup:
-
Teszteltem kiválóan mûködik megoldva nagyon szépen köszönöm (indulhat a dm party 8D) télleg köszi :D