Szerző Téma: Fegyver hozzáadása kaszthoz.  (Megtekintve 598 alkalommal)

Fegyver hozzáadása kaszthoz.
« Dátum: 2012. Július 28. - 16:37:57 »
0 Show voters
Hello.
Az lenne a kérdésem hogy hogyan lehet Pl: A rendõr classhoz fegyvert adni? Alapból kap 1 Gumibotot aminek az idje 3 de a rendõr kasztnál semmi 3as szám nincs írva se Nite Stick.
 
//fegyver rendõrnek
   if (PoliceGetsWeapons == true)
   {
       // Give up to 12 weapons to the player
      for (new i; i < 12; i++)
          GivePlayerWeapon(playerid, APoliceWeapons, PoliceWeaponsAmmo);

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Fegyver hozzáadása kaszthoz.
« Válasz #1 Dátum: 2012. Július 28. - 17:56:32 »
0 Show voters
Heló.
EZt keresd meg  a módba
APoliceWeapons

 
HA metlálod szerintem oda fellesz sorolva egy csomó id szerintem ami a fegyver id lesz és oda ird be a te id-et.
De nembiztos próbáld meg.

Fegyver hozzáadása kaszthoz.
« Válasz #2 Dátum: 2012. Július 28. - 18:06:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: JaCk date=1343490992\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25116\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Heló.
EZt keresd meg  a módba
APoliceWeapons

 
HA metlálod szerintem oda fellesz sorolva egy csomó id szerintem ami a fegyver id lesz és oda ird be a te id-et.
De nembiztos próbáld meg.
 
A kódomban ottvan amit ide is felraktam de ott mellette csak 1 i betû van
 
/ Give up to 12 weapons to the player
      for (new i; i < 12; i++)
          GivePlayerWeapon(playerid, APoliceWeapons, PoliceWeaponsAmmo);

Kovacs_Bela

  • Vendég
Fegyver hozzáadása kaszthoz.
« Válasz #3 Dátum: 2012. Július 28. - 19:20:00 »
+1 Show voters
az #include kezdetû sorokat másold be pls

Fegyver hozzáadása kaszthoz.
« Válasz #4 Dátum: 2012. Július 30. - 16:03:51 »
+1 Show voters
#define TEAM_RENDOR   0 //Rendõr csapat
public OnGameModeInit() //Skin
{
        new gTeam[MAX_PLAYERS];
AddPlayerClass(23,1579.5028,-1635.4249,17.9324,346.9123,3,1,0,0,0,0); // Rendõr
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) //Skinválasztónál
{
    switch(classid)
    {
        case 0:
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR;
          SetPlayerFacingAngle(playerid, 270);
SetPlayerPos(playerid, 2027.5382,1007.6257,10.8203);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2032.6476,1007.6481,10.8203);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2027.5382,1007.6257,10.8203);
      GameTextForPlayer(playerid, \"Rendor\",6000,6);
        return 1;
        }
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
    {
        SetPlayerPos(playerid, 2326.0073,1404.4688,42.8299); //Spawn hely
        GivePlayerWeapon(playerid,4,1000); //Fegyver adása
        GivePlayerWeapon(playerid,24,1000); //Fegyver adása
        GivePlayerWeapon(playerid,26,1000); //Fegyver adása
        GivePlayerWeapon(playerid,28,1000); //Fegyver adása
        GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); //Fegyver adása
        GivePlayerWeapon(playerid,34,1000); //Fegyver adása
        GivePlayerWeapon(playerid,46,1); //Fegyver adása
        return 1;
        }
}

 
Remélem tudtam segíteni.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal