GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: gergo107 - 2011. szeptember 02. - 23:37:54

Cím: Fegyver elvétel
Írta: gergo107 - 2011. szeptember 02. - 23:37:54
Sziasztok, kéne egy olyan script amit betok illeszteni a GM-be hogy ha beírom az xy parancsot akkor elvegye a fegyvereit és átjöjjön nekem tölténnyel eggyütt, Köszi elõre is
Cím: Fegyver elvétel
Írta: tudvari - 2011. szeptember 04. - 16:12:41
Senki?:D
Cím: Fegyver elvétel
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 16:38:49
Hát nem tudom nem hiszem hogy meglehet oldani :P Ugy lehet pl hogyha meghal akkor a fegyver 3D ben kijön és ha belemész akkor oda adja..  ::|
Cím: Fegyver elvétel
Írta: gergo107 - 2011. szeptember 04. - 16:43:30
hát van olyan parancsom hogy /átad és akkor átmegy redesen tölténnyel együtt próbáltam az klónozni de nem ment:S
Cím: Fegyver elvétel
Írta: tudvari - 2011. szeptember 04. - 16:50:22
Black szerintem nem arra gondoltunk,de az is jó lenne :D
Hanem olyan mint az RP szervereken: /átad fegyver és a kezedben lévõ fegyvert átadja.
Cím: Fegyver elvétel
Írta: Stray - 2011. szeptember 04. - 18:32:27
Amúgy meg lehet oldani.
Tessék ezek a függvények kellenek:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ResetPlayerWeapons
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GivePlayerWeapon
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeaponData
Cím: Fegyver elvétel
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 18:34:25
Iegn olyan is van olyanra gondolsz mint a Fay RPG :? :)
Cím: Fegyver elvétel
Írta: gergo107 - 2011. szeptember 04. - 18:35:59
NEm tudom fayon milyen vagy eggyet tudok nekem kéne egy ilyen dolog:D, és köszi
Cím: Fegyver elvétel
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 18:40:40
Rákeresek neked nézzem nyugi!  :)
Cím: Fegyver elvétel
Írta: tudvari - 2011. szeptember 04. - 18:56:31
Köszi nekem is,közben megpróbálom megoldani én.Én egyébként Fayon még egyszer sem voltam,regisztráltam,de csak azért ha játszanék egybõl tudjak.
Cím: Fegyver elvétel
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 19:00:07
Idézetet írta: tudvari date=1315155391\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11128\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi nekem is,közben megpróbálom megoldani én.Én egyébként Fayon még egyszer sem voltam,regisztráltam,de csak azért ha játszanék egybõl tudjak.
 
Értem majd nézz fell mert szerintem olyan kell neked :) Ami ott van de azt nem tudom hogyan lehet megoldani de még keresek neked !
Cím: Fegyver elvétel
Írta: gergo107 - 2011. szeptember 04. - 19:10:39
Már sikerült hogy elvgyem de csak azt veszi el am a kezében van ebben tudtok segíteni?
Cím: Fegyver elvétel
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 19:12:49
Igy nem tudunk neked írd le nekünk !  :)
Cím: Fegyver elvétel
Írta: Professzor - 2011. szeptember 04. - 19:13:59
[pawn]ResetPlayerWeapons(id/playerid vagy amit akarsz);[/pawn]
Ezzel elveszed az összes fegyverét a játékosnak..
Cím: Fegyver elvétel
Írta: gergo107 - 2011. szeptember 04. - 19:25:21
Akkor csak elveszi tõle de nem adja át nekem

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 04. - 19:27:00 )

[pawn]else if(egyezik(param[1],\"Fegyverek\"))
        {
            if(IsPlayerConnected(jatekos))
         {
             if(jatekos != INVALID_PLAYER_ID)
             {
                 if (ProxDetectorS(3.0, playerid, jatekos))
               {
                   new FegyverID;
                  FegyverID = GetPlayerWeapon(jatekos);
                    new FegyverTolteny;
                    new elveszik
                    elveszik = ReturnUser(tmp);
                  FegyverTolteny = GetPlayerAmmo(jatekos);
                  if(FegyverID != 0 && FegyverTolteny != 0 )
                  {
                   if(jatekos == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"** Magadtól??\"); return 1; }
                    format(string, sizeof(string), \"* Elvetted %s fegyvereid.\", giveplayer);
                    SendClientMessage(jatekos, COLOR_LIGHTBLUE,\"Elvették a fegyvereid.\");
                    WeaponReset(elveszik, 1);
                    GiveWeapon(playerid, FegyverID, FegyverTolteny);
                   }
                     else
                  {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"** Nincs a közeledben!\");
                   return 1;
               }
             }
         }
      }
         else
      {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"** Õ nem online!\");
              return 1;
      }
     }[/pawn]
Cím: Fegyver elvétel
Írta: Professzor - 2011. szeptember 04. - 19:27:17
Idézetet írta: ~BlackStyler~ date=1315156369\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11128\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igy nem tudunk neked írd le nekünk !  :)
 
Ebbõl azt értettem hogy csak azt az 1 fegyvert veszi el tõle ami a kezében van és a többi megmarad, akkor bocsi, sajnos nemtudom megmondani neked, bocsi. :(
Cím: Fegyver elvétel
Írta: tudvari - 2011. szeptember 04. - 19:31:23
Ezt találtam SeeRPG modban:
[pawn]public FegyverElvesz(playerid, weaponid)
{
new Fegyver[12], FegyverTolteny[12] = 0;
for(new slot = 0; slot < 12; slot++)
{
   GetPlayerWeaponData(playerid, slot, Fegyver[slot], FegyverTolteny[slot]);
   if(Fegyver[slot] == weaponid)
      Fegyver[slot] = 0;
}
ResetPlayerWeapons(playerid);
for(new slot = 1; slot < 12; slot++)
   if(Fegyver[slot] != 0 && FegyverTolteny[slot] != 0)
   GivePlayerWeapon(playerid, Fegyver[slot], FegyverTolteny[slot]);
SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
return 1;
}[/pawn]
:D
Cím: Fegyver elvétel
Írta: gergo107 - 2011. szeptember 04. - 19:36:08
ez cryrpg:D ami nekem van

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 04. - 19:37:08 )

És seeRPG-n rendesen elvesz minden fegyót?
Cím: Fegyver elvétel
Írta: tudvari - 2011. szeptember 04. - 19:45:24
Igen,de nekem ez seerpg nevû modból van :D és az is.Csak mindegyiket átnevezik,ez is valamilyen carbon rpg.
De ott van Clint a scripterek között úgy hogy vagy másikat is csinál vagy ez is az.
[pawn]for(new slot = 0; slot < 12; slot++)[/pawn]
ÉS ez azt jelenti hogy 0tól 12-es slotig legyen érvényes.Szóval szerintem lekéri az adatokat majd törli és ugyan olyanokat ad neked.
Cím: Fegyver elvétel
Írta: gergo107 - 2011. szeptember 04. - 19:48:42
Igy sem megy :(
Cím: Fegyver elvétel
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 21:28:34
hm kitalálunk mst egy kiss idõ!  :)