GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Dfoglalo - 2014. augusztus 09. - 18:52:19

Cím: Fegyver eltekerésének megakadályozása
Írta: Dfoglalo - 2014. augusztus 09. - 18:52:19
Sziasztok!
A kérdés adott. Hogyan oldható meg az, hogy a játékos ne tekerhessen a fegyverek között? Mindegy, hogyan oldható meg, csak megoldható legyen. Gondoltam arra is, hogy görgõzéskor a fegyverek törlõdnek, majd visszaadódik az, amirõl el szeretett volna görgetni a játékos. De hátha van jobb megoldás. Várom a választ!
 

Köszönettel,

Dfoglalo
Cím: Fegyver eltekerésének megakadályozása
Írta: gbr333 - 2014. augusztus 09. - 19:14:16
Szerintem így már megoldod:
[pawn]public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new iCurWeap = GetPlayerWeapon(playerid);
    if(iCurWeap != GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"))
    {
     
        OnPlayerChangeWeapon(playerid, GetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\"), iCurWeap);
        SetPVarInt(playerid, \"iCurrentWeapon\", iCurWeap);
    }
    return 1;
}
stock OnPlayerChangeWeapon(playerid, oldweapon, newweapon)
{   
}[/pawn]
Forrás:http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
Cím: Fegyver eltekerésének megakadályozása
Írta: Dfoglalo - 2014. augusztus 09. - 19:38:27
Köszi, de ebbõl maximum ennyit fogok használni:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    return 1;
}

 
:D Más, egyszerûbb megoldás, mint updatekor csekkolni?
Cím: Fegyver eltekerésének megakadályozása
Írta: ►ѕтa - 2014. augusztus 09. - 19:45:20
Hát ha van valami olyan timered ami mondjuk 1mp-ként fut le ott tudod használni.
Cím: Fegyver eltekerésének megakadályozása
Írta: Dfoglalo - 2014. augusztus 09. - 19:49:07
Az 1 másodperces intervallum viszont nagyon sok, így akkor marad az update, mivel ezek szerint jobb megoldás nincs, mint az, hogy folyamatosan csekkolom a dolgot. Köszi mindenkinek, zárok.