new weapons[13][2];
for(new i = 0; i <= 12; i++){GetPlayerWeaponDate(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); //változóba eltárolja a fegyvereket}ResetPlayerWeapons(playerid); //elveszi tõle az összeset
for(new i = 0;i <= 12; i++){GivePlayerWeapon(playerid, weapons[0], weapons[1]); //vissza adja a fegyvereket lõszerrel együtt}
#include zcmdnew bool:zonaban = false;CMD:Zona(playerid, params[]){ if(zonaban == false) // ha nincs a zónában { zonaban = true;//beállítja, a logikai változót igazra, azaz hogy belépett/elteleportált a zónába SetPlayerPos(playerid, x, y ,z); //elteleportálja x, y ,z pozícióra for(new i = 0; i <= 12; i++) { GetPlayerWeaponDate(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); //változóba eltárolja a fegyvereket } ResetPlayerWeapons(playerid); //elveszi tõle az összeset SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beléptél a zónába a fegyvereid ideiglenesen elvettük, de amint elhagyod a zónát visszakapod!\"); } else if(zonaban == true) //ha már benn van a zónában { zonaban = false; //beállítja arra, hogy épp elhagyta a zónát SetPlayerPos(playerid, x, y, z); for(new i = 0;i <= 12; i++) { GivePlayerWeapon(playerid, weapons[0], weapons[1]); //vissza adja a fegyvereket lõszerrel együtt } SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"El hagytad a zónát, a fegyvereid visszakaptad, és használhatod\"); } return 1;}
for(new i = 0; i <= 12; i++)