Nem tudom hol szeretnéd használni, de pl, ha bemegy valahova és azt szeretnéd hogy ne lehessen használni:
Módod tetejére:
new weapons[13][2];
Ezt oda illeszd be, ahol elakarod venni, azaz hogy ne tudja használni
for(new i = 0; i <= 12; i++)
{
GetPlayerWeaponDate(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); //változóba eltárolja a fegyvereket
}
ResetPlayerWeapons(playerid); //elveszi tõle az összeset
ha vissza szeretnéd adni, azaz, hogy tudja használni, akkor:
for(new i = 0;i <= 12; i++)
{
GivePlayerWeapon(playerid, weapons[0], weapons[1]); //vissza adja a fegyvereket lõszerrel együtt
}
Ha valami hibát találsz, vagy nem érted, szólj, csak összedobtam
én zcmd-t használok parancsokra:
/zona beírja x,y,z-re teleportálja elveszi a fegyvereket
ha még egyszer beírja akkor a másik x, y, z koordinátára teleportálja és vissza adja
#include zcmd
new bool:zonaban = false;
CMD:Zona(playerid, params[])
{
if(zonaban == false) // ha nincs a zónában
{
zonaban = true;//beállítja, a logikai változót igazra, azaz hogy belépett/elteleportált a zónába
SetPlayerPos(playerid, x, y ,z); //elteleportálja x, y ,z pozícióra
for(new i = 0; i <= 12; i++)
{
GetPlayerWeaponDate(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); //változóba eltárolja a fegyvereket
}
ResetPlayerWeapons(playerid); //elveszi tõle az összeset
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beléptél a zónába a fegyvereid ideiglenesen elvettük, de amint elhagyod a zónát visszakapod!\");
}
else if(zonaban == true) //ha már benn van a zónában
{
zonaban = false; //beállítja arra, hogy épp elhagyta a zónát
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
for(new i = 0;i <= 12; i++)
{
GivePlayerWeapon(playerid, weapons[0], weapons[1]); //vissza adja a fegyvereket lõszerrel együtt
}
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"El hagytad a zónát, a fegyvereid visszakaptad, és használhatod\");
}
return 1;
}
for(new i = 0; i <= 12; i++)
ezt légyszives magyarázd meg. Nem értem a parancs \"szerkezetét\".