Szerző Téma: Fegyver elõ vétel ( /f e )  (Megtekintve 850 alkalommal)

Fegyver elõ vétel ( /f e )
« Dátum: 2011. november 13. - 01:06:55 »
0 Show voters
Sziasztok!
Nekem egy olyan script kellene hogy..Beírod pl.:/f e m4 vagy /f e 31 és kiírja hogy \"Valaki elõvett egy fegyvert\" És amikor beírod h /f e m4 v /f e 31 akkor felhúzza a fegyvert!
Remélem megtudjátok csinálni!
Köszönöm  :)
    Dexter
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 13. - 03:22:43 írta _I[TM]I_Dexter[CL] »

Nem elérhető Fuesko

  • 626
    • Profil megtekintése
Fegyver elõ vétel ( /f e )
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 13. - 01:15:59 »
0 Show voters
Scripter vagy nem? o.O

Fegyver elõ vétel ( /f e )
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 13. - 02:24:47 »
0 Show voters
Egy kezdõ scripter szted meg tudja írni?  :o
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 13. - 03:18:11 írta _I[TM]I_Dexter[CL] »

Fegyver elõ vétel ( /f e )
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 13. - 07:29:56 »
0 Show voters
Kezdõ scripter ne RP módot írjon. Nehéz lenne elhinni, hogy ez ne oda kelljen.
Pár változóval megoldható de pepecselõs és ezért nem sokan fognak segíteni.

Fegyver elõ vétel ( /f e )
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 13. - 10:21:13 »
0 Show voters
Mindegy fegyvernek van egy újratöltési tipusa,szóval nem 1 animációból fog felépülni a script!
Animációkat itt találod meg:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations
Animációt úgy tudsz berakni,hogy megnézed mi kell,megjegyzed melyik kategóriában van majd megjegyzed azt is,hogy mi a neve az animációnak!
Majd ApplyAnimation-al behelyezed egy parancsod alá:
pl.: [pawn]ApplyAnimation(playerid,\"kategória\",\"animnév\",4.1,1,1,1,1,1,1);[/pawn]

Fegyver elõ vétel ( /f e )
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 13. - 10:31:19 »
0 Show voters
Egyedi ötletetet te sem tudsz kitalálni ugye? :)
Grat.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal