new bool:UtanFutoFelcs[MAX_VEHICLES];public OnPlayerUpdate(playerid){if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){new vsz = GetPlayerVehicleID(playerid), trl = GetVehicleTrailer(vsz);if(IsTrailerAttachedToVehicle(vsz) && !UtanFutoFelcs[vsz]){ UtanFutoFelcs[vsz] = true; AmikJtkCsatUtanFuto(playerid, vsz, trl, true);}else if(!IsTrailerAttachedToVehicle(vsz) && UtanFutoFelcs[vsz]){ UtanFutoFelcs[vsz] = true; AmikJtkCsatUtanFuto(playerid, vsz, trl, false);}}}forward AmikJtkCsatUtanFuto(playerid, jid, ufid, bool:Fel);public AmikJtkCsatUtanFuto(playerid, jid, ufid, bool:Fel){printf(\"[HIBAKERESO] %d id-jû játékos felcsatolta a %d id-jû jármûvére a %d id-jû utánfutót.\", playerid, jid, ufid);if(Fel){//Ha most csatolta fel.}if(!Fel){//Ha most csatolta le.}}
new UtanFutoFelcs[MAX_VEHICLES];public OnPlayerUpdate(playerid){new vsz = GetPlayerVehicleID(playerid), trl = GetVehicleTrailer(vsz);if(vsz != INVALID_VEHICLE_ID){if(trl != 0 && UtanFutoFelcs[vsz] == 0) UtanFutoFelcs[vsz] = 1, AmikJtkCsatUtanFuto(playerid, vsz, trl);if(trl == 0 && UtanFutoFelcs[vsz] != 0) UtanFutoFelcs[vsz] = 0, AmikJtkCsatUtanFuto(playerid, vsz, trl);}}forward AmikJtkCsatUtanFuto(playerid, jid, ufid);public AmikJtkCsatUtanFuto(playerid, jid, ufid){if(ufid != 0) printf(\"[HIBAKERESõ] %d id-jû játékos felcsatolta a(z) %d id-jû jármûvére a(z) %d id-jû utánfutót.\", playerid, jid, ufid); //Ha felcsatolta.if(ufid == 0) printf(\"[HIBAKERESõ] %d id-jû játékos lecsatolta a(z) %d id-jû jármûvérõl az utánfutót.\", playerid, jid, ufid); //Ha lecsatolta.}