Sziasztok!!
new vanhely=0,query[100];
for(new i = 0; i < sizeof(DropInfo); i++)
{
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,DropInfo[eldobfegyPosX],DropInfo[eldobfegyPosY],DropInfo[eldobfegyPosZ]))
{
if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DropInfo[eldobfegyVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DropInfo[eldobfegyInterior])
{
for(new i1=1; i1 < 7;i1++)
{
if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == DropInfo[eldobfegyAmmount][0])//ha van márnála olyan
{
pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]+DropInfo[eldobfegyAmmount][1];
vanhely=i1;
printf(\"ha van márnála olyan\");
break;
}
if(pInfo[playerid][pWeaponid][i1] == 0)//üres a hely
{
pInfo[playerid][pWeaponid][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][0];
pInfo[playerid][pWeaponAmmo][i1]=DropInfo[eldobfegyAmmount][1];
vanhely=i1;
printf(\"második if\");
break;
}
}
if(vanhely == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Sajnos nincs több férõhely nálad!!\");
}
break;
}
}
Ez egy /felvesz fegyver akar lenni
Annyi a baj fele hogy elõször le akarom ellenõrizni hogy van e nála olyan fegyver ha igen akkor növelem a löszerét mentem.
és egy másikat ha nincs nála olyan fegyver akkor pedig egy üres helyre berakom.
csak az a baj ha: (elrakok egy 22 id fegyvert)
fegyver: 0 0 lõszer
fegyver: 0 0 lõszer
fegyver: 22 500 lõszer
fegyver: 24 500 lõszer
Itt az teljesül hogy ahol üres oda rakja.
Hogy tudom akkor megcsinálni hogy ellöb azt chekolja hogy vannála olyan aztutána azt hogy van e nála üres hely??
Rem érthetõ:)
Köszönöm elõre is a fáradozást:)