Szerző Téma: Pénz textdraw  (Megtekintve 1600 alkalommal)

Pénz textdraw
« Dátum: 2013. Augusztus 27. - 11:22:40 »
+1 Show voters
Sziasztok.
Fent van ugye az alap textdraw.
Nemértem hogy miért, de nem azt jelzi ami van lementve.
Szóval nem a pénzed értékét jelzi, erre van 1 külön /pénztárca parancsom.
Valaki megtudná nekem csinálni hogy a fenti alap textdraw a [pMoney] értéket írja ki?
A két parancsom:
 

CMD:penzad(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=3)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=1)
    {
        new S1[128], Osszeg;
       
             if(sscanf(params, \"ud\", ID, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /penzad [JátékosID][Összeg] \");
    if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");
   
    format(S1, sizeof(S1), \"Kaptál %d Ft-t \", Osszeg);
   SendClientMessage(ID, COLOR_ERROR, S1);
   PlayerInfo[iD][pMoney] += Osszeg;
   //GivePlayerMoney(ID, Osszeg);
   }
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\");
}
       }
return 1;
}
CMD:penztarca(playerid)
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                format(string1,sizeof(string1),\"%s megnézte a pénztárcája tartalmát..\",Neve(playerid));
                ProxDetector(playerid,0x7cf03eAA,string1,8.0);
                format(string1,sizeof(string1),\"Pénztárcádba %dft van.\",PlayerInfo[playerid][3]);
                SendClientMessage(playerid,0x7cf03eAA,string1);
        }
        return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 05. - 18:39:38 írta kundlam »

Nem elérhető ShoCk

Pénz textdraw
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 27. - 14:49:29 »
0 Show voters

        if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=3)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=1)
            {

 
minek 2 ?? :D

Pénz textdraw
« Válasz #2 Dátum: 2013. Augusztus 27. - 14:54:27 »
0 Show voters
mert eleinte rcon tudta és lusta voltam kitörölni xD

Nem elérhető ShoCk

Pénz textdraw
« Válasz #3 Dátum: 2013. Augusztus 27. - 16:59:41 »
0 Show voters
/pénzad parancs:
 
CMD:penzad(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 3)
{
    new S1[128], S2[128], Osszeg;
    if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /pénzad < Név / Id > < Összeg >\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");
    format(S1, sizeof(S1), \"Kaptál %d Ft -ot \", Osszeg);
    SendClientMessage(id, COLOR_BLUE, S1);
    pInfo[id][pMoney] += Osszeg;
}else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy legalább 3-as szintû Admin!\");
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 27. - 21:43:59 írta ShoCk »

Pénz textdraw
« Válasz #4 Dátum: 2013. Augusztus 27. - 17:07:56 »
0 Show voters
A \'fontos\' szinet nem defininaltad

Nem elérhető ShoCk

Pénz textdraw
« Válasz #5 Dátum: 2013. Augusztus 27. - 21:44:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: Packman date=1377616076\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41974\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A \'fontos\' szinet nem defininaltad
 
javítottam :) Ilyen definíciókkal van neki is szerintem :)

Pénz textdraw
« Válasz #6 Dátum: 2013. Augusztus 28. - 07:18:31 »
0 Show voters
De nekem nem a pénzad bugos, hanem hogy ami fentvan pénz jelzõ, azt mentse le

Pénz textdraw
« Válasz #7 Dátum: 2013. Augusztus 28. - 12:07:08 »
0 Show voters
alaptextdraw alatt a dolláros cuccra gondolsz? ami singleben is van?

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Pénz textdraw
« Válasz #8 Dátum: 2013. Augusztus 29. - 08:45:53 »
+2 Show voters
[gmod]Citrom, attól, hogy bemásoltál ide egy kódot, egy módból, még nem tudja használni. Az ilyen kód fölösleges, ha nem írod át használhatóra.[/gmod]

Pénz textdraw
« Válasz #9 Dátum: 2013. Augusztus 30. - 13:20:57 »
0 Show voters
Red-Eye igen arra gondolok.

Pénz textdraw
« Válasz #10 Dátum: 2013. Szeptember 02. - 15:32:19 »
+1 Show voters
nem nehéz, a lényege hogy mikor változtatod a pMoney értékét akkor GetPlayerMoney/GivePlayerMoney kombóval azt is beállítod arra az értékre pl.:
kapsz valakitõl 100$ akkor azt beleírja a pMoney-ba + GivePlayerMoney-val adsz neki 100-at (GivePlayerMoney(playerid,100) ) aki emg adta annál elvonod a pMoney-ból és GivePlayerMoney(akiadtaidje,-100)
ha meg ezeket mented akkor mikor belépett a szeróra a fickó akkor beállítod a pénzét GivePlayerMoney(playerid,pInfo[playerid][pMoney]) ilyesképp és akkor szinkronban lesz a kettõ, remélem erre gondoltál

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Pénz textdraw
« Válasz #11 Dátum: 2013. Szeptember 02. - 20:30:51 »
0 Show voters
??
 
CMD:penzad(playerid, params[])
{
        if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=3)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=1)
            {
                new S1[128], Osszeg;
               
                    if(sscanf(params, \"ud\", ID, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /penzad [JátékosID][Összeg] \");
                    if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nem elérhetõ!\");
                   
                    format(S1, sizeof(S1), \"Kaptál %d Ft-t \", Osszeg);
                        SendClientMessage(ID, COLOR_ERROR, S1);
                       
                        PlayerInfo[iD][pMoney] += Osszeg;
                        GivePlayerMoney(ID, Osszeg);
                }
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\");
                }
        }
        return 1;
}
CMD:penztarca(playerid)
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                format(string1,sizeof(string1),\"%s megnézte a pénztárcája tartalmát..\",Neve(playerid));
                ProxDetector(playerid,0x7cf03eAA,string1,8.0);
                format(string1,sizeof(string1),\"Pénztárcádba %dft van.\",GetPlayerMoney(playerid));
                SendClientMessage(playerid,0x7cf03eAA,string1);
        }
        return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal