Szerző Téma: Fegyver adatkérés.  (Megtekintve 2176 alkalommal)

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #15 Dátum: 2014. június 20. - 12:59:47 »
0 Show voters
Az könnyû, de nem jó, mert az nekem nem jó semmire...
Itt egy link hogy meg van valósítva GTA:SAMP(-ban)
 

Lehetséges megcsinálni, kódfüggvények vannak biztosan.... Valaki csak tudja  :wall:
Nem csak az én ötletem valósítható meg, hanem még a tárbõvítés is, lás példa VIDEÓ(-ban).  :smokin:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 20. - 13:20:20 )

Sõt, még a RIFLE(-be) is tárat scriptelt.... Pedig az nem táras alapból!!
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 20. - 13:20:20 írta kos »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #16 Dátum: 2014. június 20. - 14:47:56 »
0 Show voters
Az... egy... textdraw.
Végtelen tárat adott neki, textdrawwal ráírta, amit számolt a változóval, és amikor a változó szerint elfogyott a tár, elvette tõle mindet.
 
Idézetet írta: kos date=1403261987\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az könnyû, de nem jó, mert az nekem nem jó semmire...
 
Az elején még az volt a kérdés, hogy kérdezzük le a tárat. Pár hozzászólással, és 4000 uppolással késõbb eljutottunk odáig, hogy komplett rendszert kérsz. Az pedig nem ez a topik.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 20. - 14:52:53 írta KovaNovik »

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #17 Dátum: 2014. június 20. - 16:57:34 »
0 Show voters
Nem textdraw... Megnézted a videót egyel talán??? Ott van benne a normális fegyvermutató, láttad mikor betárazta??? 300-300 Át tudta írni, hogy 50 töli helyett az m4-ben 300 legyen, nem textdraw.... És én nekem nem script kell, hanem a tár kibaszott lekérdezése, betöltése.... Ha a lekérdezése megvan a betöltés is meglesz azzal együtt...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 20. - 17:03:14 )

Ne beszéld be nekem hogy az texdraw mert tutira nem  :tantrum:
Már az alap fegyvermutatóban is pl rifle a legelsõ fegyver ami lesz nála... Abba tárazást beépített van ott - jel xdddd és amikor M4 et tölt be 300-300 lesz egyik résznél ott is megtudta csinálni hogy ne 50 férjen a tárba hanem 300 xd És ha bõvíteni tudja nyílván le tudja így kérdezni a tárat, nem a lõszert hanem a tára!! Amire nekem is szükségem lenne, a videó is a bizonyíték arra, hogy van rá függvény, és ismétlem tuti nem textdraw  :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 20. - 17:03:14 írta kos »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #18 Dátum: 2014. június 20. - 17:36:31 »
0 Show voters
Megnéztem a videót egyel talán.
Betárazta? ApplyAnimation? Weapon states?
Több lett a tárban? Format? TextDrawSetString?
 
Ne beszéld be nekem...[/quote]
Nem beszélem be, de akkor ne is kérd a kész scriptet, amit csináltam.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 20. - 17:44:40 írta KovaNovik »

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #19 Dátum: 2014. június 21. - 05:36:58 »
0 Show voters
Az animáció oké hogy van benne azt én is láttam, az nem nagyon izgat, azt még én is meg tom csinálni, a weapon state csak id lõszer és ennyi, a tárazást az nem mutatja meg, TextDrawSetString hát nem tom miköze ott fent a fegyver \"alap\" képnél, mivel olyat msot sem hazsnálok és m4 x/50 nála pedig x/300, szal nem tom abban mi a textdraw... Formatolást nem tudom mire mondtad...
És nem offolás akart lenni, csak az nem texdraw xd hát a saját szememmel láttam amit...
\"Felrak1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"Nem tom ebben hol a TextDraw.... 300-300 betöltés szóval, van valami tovább tárazás, amivel lehet mérni mennyi van benne vagy mennyit töltesz be...
Ismétlem a korábbi megjegyzésem nem offolás volt, csak nem értem miért írtad amit... Mikor itt van, ki is szedtem a videóból a képet...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 21. - 05:43:45 )

Igaz a videóban vannak TexDrawok, de engem azok nem nagyon izgatnak, nekem a tárazás a lényeg... és a tárazáshoz véleményem szerint semmi köze a texdrawozásnak benne...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 21. - 05:50:30 )

Am eddig ilyen megoldást használtam,

De ez azért nem jó, mert ha az alap tárazást pl m4-bõl kilövi azaz a 0-50 bõl 0-0 lesz eltûnik a fegyver... Ezért kerestem sokáig tárazásra megoldást, csak nem találtam arra semmit... Ebben a videóban is van textdraw, de csak mutatja mibõl mennyi van... de m1, az a lényeg ez a megoldás fajta nem jó számomra, azért kellet nekem a tárazás, ami a másik videóban meg van oldva.. 300-300 sõt még jobb még módosítva is van több is fér bele, egyszóval, meglehet oldani amit kértem, de semmi köze a textdrawnak hozzá...
Mellesleg, ha meg tudtad csinálni, GRT! :thumbsup:
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 21. - 05:50:30 írta kos »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #20 Dátum: 2014. június 21. - 11:40:25 »
0 Show voters

GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 40000);
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 520.625000, 64.166656, \"300-300\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.264997, 1.337496);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], -1783574017);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw0[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw0[playerid], 1);

 
Innentõl már csak OnPlayerWeaponShot-nál kell változókat kivonogatni, összeadni. 0-nál berakni az újratöltés animot, teljes 0-nál pedig elvenni a nála lévõ összes M4-et, és eltûntetni a textdrawot. Ha megnézed, amikor a videón váltanak, akkor is késõbb tûnik el a textdraw.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #21 Dátum: 2014. június 21. - 13:21:25 »
0 Show voters
Köszönöm így valóban külön számolásban lehet tartani, de eredetben nem így fogja mutatni....
Az oké, hogy textben úgy fogja számolni ahogyan kell, de ez nem jó.... Ugyanis még mindig nem tudom a tárazását lemérni a fegyvernek... A videóban is benne van, hogy 300at lõt m4el és csak utána töltõdött az m4, nálam ugyan úgy 50nél fog újra töltõdni, NEM ARRA AKAROK KILYUKADNI, HOGY 300 TÖLISRE AKAROM MEGCSINÁLNI AZ M4-et, csak õ neki meg van csinálva, hogy mikor csak 300at lõ ki akkor töltõdik újra neki, nekem ez nem megy mert a textdraw hiába mutat még 250et benne közben tölteni fog automatán... És hogy miért baj az alap 50es újratöltés? Mert a textdrawwal még mindig nem tudom meg mennyi van a weaponba töltve, mert pl ha elgörgõzöm akkor újra tölt és ha textdrawnál pl 0van hivatalosan animáció script nélkül nem tölti be... Szóval egy sima textdrawos megoldás, és kis számolgatás nem elég a célomhoz... Nyílván való valahogyan meg tudta oldani, hogy kikapcsolja az alap töltést, vagy nem tudom... de lényeg nála csak 300 után fog tölteni...

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #22 Dátum: 2014. június 21. - 13:31:03 »
0 Show voters
Nem tudom, menne-e úgy, hogy minden lövésnél a változódból levonod a töltényt ÉS hozzáadsz egyet a fegyveredhez. Így csak akkor tölti újra, ha akarod.
Ha így sikerült már kikapcsolni az újratöltést és az alap kijelzést, hozzáadtuk az új kijelzést, azt kellene frissíteni, meg amikor kifogy a tár, újratölteni, amikor pedig kifogy a töltény, elvenni tõle a fegyvert.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 21. - 13:36:05 írta KovaNovik »

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #23 Dátum: 2014. június 21. - 19:03:23 »
0 Show voters
Nem tudom, menne-e úgy, hogy minden lövésnél a változódból levonod a töltényt ÉS hozzáadsz egyet a fegyveredhez. Így csak akkor tölti újra, ha akarod.[/quote]
Ez oké, meg lehet csinálni, de ha pl görgõzik a gyerek, a tárban a mutatóban 50 lesz ismét pl m4nél, szal akkor mást fog mutatni alapból a kijelzõ, mint amennyi benne van... Ha meg textdrawot használjak hozzá, problem az alap ott van, azt ki kéne valahogy kapcsolni onnan.
De szent igazából az lenne a jó, ha az automata újratöltést/tárazást ki tudnám kapcsolni, mert akkor minden könnyebb lenne...
 
Ha így sikerült már kikapcsolni az újratöltést és az alap kijelzést, hozzáadtuk az új kijelzést, azt kellene frissíteni, meg amikor kifogy a tár, újratölteni, amikor pedig kifogy a töltény, elvenni tõle a fegyvert.[/quote]
Ezt nem biztos hogy teljesen értettem hirtelen.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Fegyver adatkérés.
« Válasz #24 Dátum: 2014. június 21. - 23:43:21 »
0 Show voters
Hogy tüntetjük el az alap fegyvertöltény-jelzõt?
Már csak idéznem kell magamat.
 
Idézetet írta: KovaNovik date=1403343625\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 40000);

 

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal