GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kos - 2014. június 02. - 09:54:06

Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 02. - 09:54:06
Hali.
Az lenne a kérdésem, hogyan tudnám azt lekérni, hogy mennyi van a tárban?
Úgy értve van a fegyver, meg a lõszer, de mikor ugye valaki elõvesz fegyvert a lõszerbõl betöltõdik egy adot szám alapból az úgy nevezet \"tárba\" és nekem ennek a tárnak a lekérdezése/betöltése kéne.  :)
azt tudom, hogy ezzel lekérdezhetem a fegyvert és a lõszert is, de sajnos a tárazását már nem...
 
GetPlayerWeaponData

 
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 02. - 10:29:35
Gta-ban addolj magadnak minden fegyverbõl és nézd meg mennyi van egy tárban. Azt vond ki az összesbõl és kész. Ha nem megy, szólj, írok rá függvényt neked. =)
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 02. - 11:00:33
hm nem tudom, mivel ha van egy adott lõszered, pl 300 töltényed és pl m4ed van annak a tárába 50 fér ugyebár, na de ha én pl 25öt levonok azt nem a tárazásból fogja levenni, szal ha pl elgörgetem és vissza akkor az érték 225 és 50lesz betöltve ismét ... Szóval függvény kell hozzá szerintem  :hmmm:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 03. - 19:01:06 )

Valaki ötlet???  :facepalm:
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 02. - 09:54:06
Hali.
Az lenne a kérdésem, hogyan tudnám azt lekérni, hogy mennyi van a tárban?
Úgy értve van a fegyver, meg a lõszer, de mikor ugye valaki elõvesz fegyvert a lõszerbõl betöltõdik egy adot szám alapból az úgy nevezet \"tárba\" és nekem ennek a tárnak a lekérdezése/betöltése kéne.  :)
azt tudom, hogy ezzel lekérdezhetem a fegyvert és a lõszert is, de sajnos a tárazását már nem...
 
GetPlayerWeaponData

 
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 02. - 10:29:35
Gta-ban addolj magadnak minden fegyverbõl és nézd meg mennyi van egy tárban. Azt vond ki az összesbõl és kész. Ha nem megy, szólj, írok rá függvényt neked. =)
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 02. - 11:00:33
hm nem tudom, mivel ha van egy adott lõszered, pl 300 töltényed és pl m4ed van annak a tárába 50 fér ugyebár, na de ha én pl 25öt levonok azt nem a tárazásból fogja levenni, szal ha pl elgörgetem és vissza akkor az érték 225 és 50lesz betöltve ismét ... Szóval függvény kell hozzá szerintem  :hmmm:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 03. - 19:01:06 )

Valaki ötlet???  :facepalm:
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 14. - 14:14:03
Valaki csak tudja, hogyan lehet lekérdezni a betöltött tárat/betöltetni  :wall:
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 14. - 15:06:50
Még nem igazán volt türelmem végigpróbálni minden fegyvert, hogy mennyi fér egy tárba, és úgy megírni.
Annyi a lényeg, hogy pl. dezinél 7 fér egy tárba. Ha van mondjuk 18 töltényem, azt el kell osztanom 7-el, akkor 2.57.....-et kapok. Ez megmutatja, hány tárnyi golyóm van, Ebbõl kivonom az egészeket (tele tárakat), így megkapom, mennyied rész tár van a mostani táramban. Ezt beszorzom 7-tel és meg is kaptam, hogy 4 golyó van most nálam.
Ez szép, csak meg kéne csinálni egy tömbbe, mennyi fér egy-egy fegyverbe.
 
new TarMeret[] = {
1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, //innen pedig a colttól kezdve, amennyi fér egy tárba.
};
stock GetPlayerAmmoEx(playerid) {
    new fegyo = GetPlayerWeapon(playerid), ammo = GetPlayerAmmo(playerid), tm = TarMeret[fegyo];
    if(tm == 0) return 0;
    if(tm == 1) return ammo;
    return floatround((ammo/tm-floatround(ammo/tm, floatround_tozero))*tm);
}

 
Nem tudom megy-e, telefonon írtam. =)
Ezzel le tudod kérni, mennyi volt a jelenlegi tárban. Ezután már csak el kell mentened változóba, hogy, amikor elrakta, mennyi volt éppen betöltve. Amikor újra elõveszi GivePlayerWeapon(playerid, GetPlayerWeapon(playerid), -GetPlayerAmmoEx(playerid));
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 15. - 13:01:06
hm érdekes megoldás, de viszont ez mire való benne ==> floatround_tozero  :shurg: ez mit takar? ><

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 15. - 13:34:45 )

Am örülnék egy konkrét példának elõvétel elrakásnak parancsban, mert nem tudom még mindig, mi ezzel az elképzelés ><  :hmmm: utána átalakítom a saját mentésemre meg stb részére csak egy konkrét példa jól jönne ennél...
mellesleg megcsináltam tárakat
így néz ki:
 

new TarMeret[] = {
0, //Colt
17, //Silenced
7, //Deagle
1, //Shotgun
0, //Sawnoff
7, //Combat
0, //Uzi
30, //MP5
30, //AK47
50, //M4
0, //Tec-9
1, //Rifle
5, //Sniper
0, //RPG
0, //Hõkövetõ Rakéta
0, //Lángszóró
0 //Minigun
};

 
Nem azért kérek példa parancsokat, mert nem tudom megcsinálni, hanem azért mert nekem nem mûködik mikor én akartam megcsinálni xd
Elõvételnél ugyanis bugolt nekem, nem akarja elõvenni xd
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 15. - 14:32:33
Ezekben a számokban te biztos vagy? Mert így ránézésre pl. a Coltnál 0 fér a tárba?
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 15. - 17:08:46
Igen tiltott fegyver lesz úgy is szal ha valaki cheatelné azt nem is fogja tudni használni :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 17. - 00:17:12 )

nos? :p
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 19. - 12:10:28
Kova jutottál valamire?  :doubt:
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 19. - 14:17:56
Kiderült, hogy tárat nem lehet addolni.
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 20. - 04:18:59
Nos, az a baj vannak olyan szerverek/videók amikben meg van ez valósítva, szal valahogyan lehet  :confused:
M1, ha valaki tudna segíteni azért nyitva tartom addig témát  ;D
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 20. - 11:25:51
Megoldható, úgy, hogy x töltény után töltse újra, de az sem egy egyszerû dolog.
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 20. - 12:59:47
Az könnyû, de nem jó, mert az nekem nem jó semmire...
Itt egy link hogy meg van valósítva GTA:SAMP(-ban)
 

Lehetséges megcsinálni, kódfüggvények vannak biztosan.... Valaki csak tudja  :wall:
Nem csak az én ötletem valósítható meg, hanem még a tárbõvítés is, lás példa VIDEÓ(-ban).  :smokin:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 20. - 13:20:20 )

Sõt, még a RIFLE(-be) is tárat scriptelt.... Pedig az nem táras alapból!!
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 20. - 14:47:56
Az... egy... textdraw.
Végtelen tárat adott neki, textdrawwal ráírta, amit számolt a változóval, és amikor a változó szerint elfogyott a tár, elvette tõle mindet.
 
Idézetet írta: kos date=1403261987\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az könnyû, de nem jó, mert az nekem nem jó semmire...
 
Az elején még az volt a kérdés, hogy kérdezzük le a tárat. Pár hozzászólással, és 4000 uppolással késõbb eljutottunk odáig, hogy komplett rendszert kérsz. Az pedig nem ez a topik.
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 20. - 16:57:34
Nem textdraw... Megnézted a videót egyel talán??? Ott van benne a normális fegyvermutató, láttad mikor betárazta??? 300-300 Át tudta írni, hogy 50 töli helyett az m4-ben 300 legyen, nem textdraw.... És én nekem nem script kell, hanem a tár kibaszott lekérdezése, betöltése.... Ha a lekérdezése megvan a betöltés is meglesz azzal együtt...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 20. - 17:03:14 )

Ne beszéld be nekem hogy az texdraw mert tutira nem  :tantrum:
Már az alap fegyvermutatóban is pl rifle a legelsõ fegyver ami lesz nála... Abba tárazást beépített van ott - jel xdddd és amikor M4 et tölt be 300-300 lesz egyik résznél ott is megtudta csinálni hogy ne 50 férjen a tárba hanem 300 xd És ha bõvíteni tudja nyílván le tudja így kérdezni a tárat, nem a lõszert hanem a tára!! Amire nekem is szükségem lenne, a videó is a bizonyíték arra, hogy van rá függvény, és ismétlem tuti nem textdraw  :D
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 20. - 17:36:31
Megnéztem a videót egyel talán.
Betárazta? ApplyAnimation? Weapon states?
Több lett a tárban? Format? TextDrawSetString?
 
Ne beszéld be nekem...[/quote]
Nem beszélem be, de akkor ne is kérd a kész scriptet, amit csináltam.
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 21. - 05:36:58
Az animáció oké hogy van benne azt én is láttam, az nem nagyon izgat, azt még én is meg tom csinálni, a weapon state csak id lõszer és ennyi, a tárazást az nem mutatja meg, TextDrawSetString hát nem tom miköze ott fent a fegyver \"alap\" képnél, mivel olyat msot sem hazsnálok és m4 x/50 nála pedig x/300, szal nem tom abban mi a textdraw... Formatolást nem tudom mire mondtad...
És nem offolás akart lenni, csak az nem texdraw xd hát a saját szememmel láttam amit...
\"Felrak1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"Nem tom ebben hol a TextDraw.... 300-300 betöltés szóval, van valami tovább tárazás, amivel lehet mérni mennyi van benne vagy mennyit töltesz be...
Ismétlem a korábbi megjegyzésem nem offolás volt, csak nem értem miért írtad amit... Mikor itt van, ki is szedtem a videóból a képet...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 21. - 05:43:45 )

Igaz a videóban vannak TexDrawok, de engem azok nem nagyon izgatnak, nekem a tárazás a lényeg... és a tárazáshoz véleményem szerint semmi köze a texdrawozásnak benne...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 21. - 05:50:30 )

Am eddig ilyen megoldást használtam,

De ez azért nem jó, mert ha az alap tárazást pl m4-bõl kilövi azaz a 0-50 bõl 0-0 lesz eltûnik a fegyver... Ezért kerestem sokáig tárazásra megoldást, csak nem találtam arra semmit... Ebben a videóban is van textdraw, de csak mutatja mibõl mennyi van... de m1, az a lényeg ez a megoldás fajta nem jó számomra, azért kellet nekem a tárazás, ami a másik videóban meg van oldva.. 300-300 sõt még jobb még módosítva is van több is fér bele, egyszóval, meglehet oldani amit kértem, de semmi köze a textdrawnak hozzá...
Mellesleg, ha meg tudtad csinálni, GRT! :thumbsup:
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 21. - 11:40:25

GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 40000);
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 520.625000, 64.166656, \"300-300\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.264997, 1.337496);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], -1783574017);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw0[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw0[playerid], 1);

 
Innentõl már csak OnPlayerWeaponShot-nál kell változókat kivonogatni, összeadni. 0-nál berakni az újratöltés animot, teljes 0-nál pedig elvenni a nála lévõ összes M4-et, és eltûntetni a textdrawot. Ha megnézed, amikor a videón váltanak, akkor is késõbb tûnik el a textdraw.
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 21. - 13:21:25
Köszönöm így valóban külön számolásban lehet tartani, de eredetben nem így fogja mutatni....
Az oké, hogy textben úgy fogja számolni ahogyan kell, de ez nem jó.... Ugyanis még mindig nem tudom a tárazását lemérni a fegyvernek... A videóban is benne van, hogy 300at lõt m4el és csak utána töltõdött az m4, nálam ugyan úgy 50nél fog újra töltõdni, NEM ARRA AKAROK KILYUKADNI, HOGY 300 TÖLISRE AKAROM MEGCSINÁLNI AZ M4-et, csak õ neki meg van csinálva, hogy mikor csak 300at lõ ki akkor töltõdik újra neki, nekem ez nem megy mert a textdraw hiába mutat még 250et benne közben tölteni fog automatán... És hogy miért baj az alap 50es újratöltés? Mert a textdrawwal még mindig nem tudom meg mennyi van a weaponba töltve, mert pl ha elgörgõzöm akkor újra tölt és ha textdrawnál pl 0van hivatalosan animáció script nélkül nem tölti be... Szóval egy sima textdrawos megoldás, és kis számolgatás nem elég a célomhoz... Nyílván való valahogyan meg tudta oldani, hogy kikapcsolja az alap töltést, vagy nem tudom... de lényeg nála csak 300 után fog tölteni...
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 21. - 13:31:03
Nem tudom, menne-e úgy, hogy minden lövésnél a változódból levonod a töltényt ÉS hozzáadsz egyet a fegyveredhez. Így csak akkor tölti újra, ha akarod.
Ha így sikerült már kikapcsolni az újratöltést és az alap kijelzést, hozzáadtuk az új kijelzést, azt kellene frissíteni, meg amikor kifogy a tár, újratölteni, amikor pedig kifogy a töltény, elvenni tõle a fegyvert.
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: kos - 2014. június 21. - 19:03:23
Nem tudom, menne-e úgy, hogy minden lövésnél a változódból levonod a töltényt ÉS hozzáadsz egyet a fegyveredhez. Így csak akkor tölti újra, ha akarod.[/quote]
Ez oké, meg lehet csinálni, de ha pl görgõzik a gyerek, a tárban a mutatóban 50 lesz ismét pl m4nél, szal akkor mást fog mutatni alapból a kijelzõ, mint amennyi benne van... Ha meg textdrawot használjak hozzá, problem az alap ott van, azt ki kéne valahogy kapcsolni onnan.
De szent igazából az lenne a jó, ha az automata újratöltést/tárazást ki tudnám kapcsolni, mert akkor minden könnyebb lenne...
 
Ha így sikerült már kikapcsolni az újratöltést és az alap kijelzést, hozzáadtuk az új kijelzést, azt kellene frissíteni, meg amikor kifogy a tár, újratölteni, amikor pedig kifogy a töltény, elvenni tõle a fegyvert.[/quote]
Ezt nem biztos hogy teljesen értettem hirtelen.
Cím: Fegyver adatkérés.
Írta: KovaNovik - 2014. június 21. - 23:43:21
Hogy tüntetjük el az alap fegyvertöltény-jelzõt?
Már csak idéznem kell magamat.
 
Idézetet írta: KovaNovik date=1403343625\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 40000);