Szerző Téma: Fagyasztás  (Megtekintve 1572 alkalommal)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Fagyasztás
« Válasz #15 Dátum: 2014. Április 12. - 22:21:17 »
0 Show voters
Az animációnál a freeze paraméterrel semmire nem mész, mert ott feláll belõle, ha akar. Mondjuk, ha egy timerre kötnéd... ;)
Régebbem rájöttem egy kombinációra, amivel az animba berak, nem enged felállni, sem mozogni, viszont a kamera mozoghat. Ezt használd, szerintem:
 
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

 
Ez biztosan jó, esetleg ezt kombinálhatnád null animmal is.

Fagyasztás
« Válasz #16 Dátum: 2014. Április 12. - 23:08:03 »
0 Show voters
Nem csak kocsiban értem hanem mindenüt ha lefagyasza a playert pl beírja /fishing és lefagyasza a playert de hagya hogy mozogjon a kép

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Fagyasztás
« Válasz #17 Dátum: 2014. Április 13. - 13:40:56 »
0 Show voters
Akkor egy másik megoldás bár nem próbáltam.
1. Lefagyasztod a Playert
2. Lekéred a játékos pozicióját (GetPlayerPos)
3. Létrehozol egy player objectet (CreateObject).
 Megjegyzés: player object alatt ezt értem:
 

  new obj[MAX_PLAYERS];
obj[playerid] = CreateObject(19300, koorrdináták amelyet lekértél GetPlayerPos-al);
// Megjegyzés 2: 19300 -as objectet használd mert azt a többi játékos nem érzékeli, hogy lenne ott valami

 
4. Attacholod az objectet a játékoshoz ( AttachObjectToPlayer)
5.Attacholsz kamerát az objecthez (AttachCameraToObject)


Végeredmény: A játékos lefagyasztva, de a kamerát még mindig tudod mozgatni

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal