-
Hi
Nekem abban kéne segitség, hogy ha valakit lefagyaszt a szerver pl verseny kezdéskor akkor lehesen mozgatni a moust és ugy a képis mozogjon csak az ember legyen lefagyasztva a kép nem
-
Kérd le a koordinátáját egy változöba, és egyfolytában teleportáld vissza. Monduuk nem tudom, mennyire menne ezzel a kamera, lehet, hogy visszaugrana mögé.
-
Ez nem jó megoldás
-
ApplyAnimation-ban van egy freeze paraméter, ez lefagyasztva hagyja a játékost miután az animáció végigfut. Szerintem ha beállítod a freeze-t 1-re akkor mûködni fog. Nem próbáltam még ki, viszont engem is érdekel.
-
Esetleg ha leállítod a kocsi motorját?
-
Ja, ha kocsiról van szó akkor tényleg a motorleállítás a legegyszerûbb.
-
Az animációnál a freeze paraméterrel semmire nem mész, mert ott feláll belõle, ha akar. Mondjuk, ha egy timerre kötnéd... ;)
Régebbem rájöttem egy kombinációra, amivel az animba berak, nem enged felállni, sem mozogni, viszont a kamera mozoghat. Ezt használd, szerintem:
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
Ez biztosan jó, esetleg ezt kombinálhatnád null animmal is.
-
Nem csak kocsiban értem hanem mindenüt ha lefagyasza a playert pl beírja /fishing és lefagyasza a playert de hagya hogy mozogjon a kép
-
Akkor egy másik megoldás bár nem próbáltam.
1. Lefagyasztod a Playert
2. Lekéred a játékos pozicióját (GetPlayerPos)
3. Létrehozol egy player objectet (CreateObject).
Megjegyzés: player object alatt ezt értem:
new obj[MAX_PLAYERS];
obj[playerid] = CreateObject(19300, koorrdináták amelyet lekértél GetPlayerPos-al);
// Megjegyzés 2: 19300 -as objectet használd mert azt a többi játékos nem érzékeli, hogy lenne ott valami
4. Attacholod az objectet a játékoshoz ( AttachObjectToPlayer)
5.Attacholsz kamerát az objecthez (AttachCameraToObject)
Végeredmény: A játékos lefagyasztva, de a kamerát még mindig tudod mozgatni
-
Hi
Nekem abban kéne segitség, hogy ha valakit lefagyaszt a szerver pl verseny kezdéskor akkor lehesen mozgatni a moust és ugy a képis mozogjon csak az ember legyen lefagyasztva a kép nem
-
Kérd le a koordinátáját egy változöba, és egyfolytában teleportáld vissza. Monduuk nem tudom, mennyire menne ezzel a kamera, lehet, hogy visszaugrana mögé.
-
Ez nem jó megoldás
-
ApplyAnimation-ban van egy freeze paraméter, ez lefagyasztva hagyja a játékost miután az animáció végigfut. Szerintem ha beállítod a freeze-t 1-re akkor mûködni fog. Nem próbáltam még ki, viszont engem is érdekel.
-
Esetleg ha leállítod a kocsi motorját?
-
Ja, ha kocsiról van szó akkor tényleg a motorleállítás a legegyszerûbb.
-
Az animációnál a freeze paraméterrel semmire nem mész, mert ott feláll belõle, ha akar. Mondjuk, ha egy timerre kötnéd... ;)
Régebbem rájöttem egy kombinációra, amivel az animba berak, nem enged felállni, sem mozogni, viszont a kamera mozoghat. Ezt használd, szerintem:
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
Ez biztosan jó, esetleg ezt kombinálhatnád null animmal is.
-
Nem csak kocsiban értem hanem mindenüt ha lefagyasza a playert pl beírja /fishing és lefagyasza a playert de hagya hogy mozogjon a kép
-
Akkor egy másik megoldás bár nem próbáltam.
1. Lefagyasztod a Playert
2. Lekéred a játékos pozicióját (GetPlayerPos)
3. Létrehozol egy player objectet (CreateObject).
Megjegyzés: player object alatt ezt értem:
new obj[MAX_PLAYERS];
obj[playerid] = CreateObject(19300, koorrdináták amelyet lekértél GetPlayerPos-al);
// Megjegyzés 2: 19300 -as objectet használd mert azt a többi játékos nem érzékeli, hogy lenne ott valami
4. Attacholod az objectet a játékoshoz ( AttachObjectToPlayer)
5.Attacholsz kamerát az objecthez (AttachCameraToObject)
Végeredmény: A játékos lefagyasztva, de a kamerát még mindig tudod mozgatni