GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Andorko - 2014. Április 12. - 18:11:03

Cím: Fagyasztás
Írta: Andorko - 2014. Április 12. - 18:11:03
Hi
Nekem abban kéne segitség, hogy ha valakit lefagyaszt a szerver pl verseny kezdéskor akkor lehesen mozgatni a moust és ugy a képis mozogjon csak az ember legyen lefagyasztva a kép nem
Cím: Fagyasztás
Írta: KovaNovik - 2014. Április 12. - 18:55:15
Kérd le a koordinátáját egy változöba, és egyfolytában teleportáld vissza. Monduuk nem tudom, mennyire menne ezzel a kamera, lehet, hogy visszaugrana mögé.
Cím: Fagyasztás
Írta: Andorko - 2014. Április 12. - 20:36:12
Ez nem jó megoldás
Cím: Fagyasztás
Írta: rhassi - 2014. Április 12. - 21:02:01
ApplyAnimation-ban van egy freeze paraméter, ez lefagyasztva hagyja a játékost miután az animáció végigfut. Szerintem ha beállítod a freeze-t 1-re akkor mûködni fog. Nem próbáltam még ki, viszont engem is érdekel.
Cím: Fagyasztás
Írta: .::David::. - 2014. Április 12. - 21:04:11
Esetleg ha leállítod a kocsi motorját?
Cím: Fagyasztás
Írta: rhassi - 2014. Április 12. - 21:05:37
Ja, ha kocsiról van szó akkor tényleg a motorleállítás a legegyszerûbb.
Cím: Fagyasztás
Írta: KovaNovik - 2014. Április 12. - 22:21:17
Az animációnál a freeze paraméterrel semmire nem mész, mert ott feláll belõle, ha akar. Mondjuk, ha egy timerre kötnéd... ;)
Régebbem rájöttem egy kombinációra, amivel az animba berak, nem enged felállni, sem mozogni, viszont a kamera mozoghat. Ezt használd, szerintem:
 
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

 
Ez biztosan jó, esetleg ezt kombinálhatnád null animmal is.
Cím: Fagyasztás
Írta: Andorko - 2014. Április 12. - 23:08:03
Nem csak kocsiban értem hanem mindenüt ha lefagyasza a playert pl beírja /fishing és lefagyasza a playert de hagya hogy mozogjon a kép
Cím: Fagyasztás
Írta: SnooP - 2014. Április 13. - 13:40:56
Akkor egy másik megoldás bár nem próbáltam.
1. Lefagyasztod a Playert
2. Lekéred a játékos pozicióját (GetPlayerPos)
3. Létrehozol egy player objectet (CreateObject).
 Megjegyzés: player object alatt ezt értem:
 

  new obj[MAX_PLAYERS];
obj[playerid] = CreateObject(19300, koorrdináták amelyet lekértél GetPlayerPos-al);
// Megjegyzés 2: 19300 -as objectet használd mert azt a többi játékos nem érzékeli, hogy lenne ott valami

 
4. Attacholod az objectet a játékoshoz ( AttachObjectToPlayer)
5.Attacholsz kamerát az objecthez (AttachCameraToObject)


Végeredmény: A játékos lefagyasztva, de a kamerát még mindig tudod mozgatni
Cím: Fagyasztás
Írta: Andorko - 2014. Április 12. - 18:11:03
Hi
Nekem abban kéne segitség, hogy ha valakit lefagyaszt a szerver pl verseny kezdéskor akkor lehesen mozgatni a moust és ugy a képis mozogjon csak az ember legyen lefagyasztva a kép nem
Cím: Fagyasztás
Írta: KovaNovik - 2014. Április 12. - 18:55:15
Kérd le a koordinátáját egy változöba, és egyfolytában teleportáld vissza. Monduuk nem tudom, mennyire menne ezzel a kamera, lehet, hogy visszaugrana mögé.
Cím: Fagyasztás
Írta: Andorko - 2014. Április 12. - 20:36:12
Ez nem jó megoldás
Cím: Fagyasztás
Írta: rhassi - 2014. Április 12. - 21:02:01
ApplyAnimation-ban van egy freeze paraméter, ez lefagyasztva hagyja a játékost miután az animáció végigfut. Szerintem ha beállítod a freeze-t 1-re akkor mûködni fog. Nem próbáltam még ki, viszont engem is érdekel.
Cím: Fagyasztás
Írta: .::David::. - 2014. Április 12. - 21:04:11
Esetleg ha leállítod a kocsi motorját?
Cím: Fagyasztás
Írta: rhassi - 2014. Április 12. - 21:05:37
Ja, ha kocsiról van szó akkor tényleg a motorleállítás a legegyszerûbb.
Cím: Fagyasztás
Írta: KovaNovik - 2014. Április 12. - 22:21:17
Az animációnál a freeze paraméterrel semmire nem mész, mert ott feláll belõle, ha akar. Mondjuk, ha egy timerre kötnéd... ;)
Régebbem rájöttem egy kombinációra, amivel az animba berak, nem enged felállni, sem mozogni, viszont a kamera mozoghat. Ezt használd, szerintem:
 
ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

 
Ez biztosan jó, esetleg ezt kombinálhatnád null animmal is.
Cím: Fagyasztás
Írta: Andorko - 2014. Április 12. - 23:08:03
Nem csak kocsiban értem hanem mindenüt ha lefagyasza a playert pl beírja /fishing és lefagyasza a playert de hagya hogy mozogjon a kép
Cím: Fagyasztás
Írta: SnooP - 2014. Április 13. - 13:40:56
Akkor egy másik megoldás bár nem próbáltam.
1. Lefagyasztod a Playert
2. Lekéred a játékos pozicióját (GetPlayerPos)
3. Létrehozol egy player objectet (CreateObject).
 Megjegyzés: player object alatt ezt értem:
 

  new obj[MAX_PLAYERS];
obj[playerid] = CreateObject(19300, koorrdináták amelyet lekértél GetPlayerPos-al);
// Megjegyzés 2: 19300 -as objectet használd mert azt a többi játékos nem érzékeli, hogy lenne ott valami

 
4. Attacholod az objectet a játékoshoz ( AttachObjectToPlayer)
5.Attacholsz kamerát az objecthez (AttachCameraToObject)


Végeredmény: A játékos lefagyasztva, de a kamerát még mindig tudod mozgatni