new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
public OnGameModeInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(540.000000, 20.000000, \"Sajt\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -65281);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(546.000000, 66.000000, \"Élet\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw1, -16711681);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
Textdraw2 = TextDrawCreate(546.000000, 43.000000, \"Armour\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -16711681);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 0);
return 1;
}
Ezt miért nem tölti be? Azzal a textdraw os amx el csináltam.
Bevan töltve az inc, csak a módból szedtem ki ezt. Hogy értve nem jelenítem meg? Légyszi bõvítsd ki, ezt nem vágom..
Pl:
new Text:Felirat;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Felirat); // Ez a megjelenités
return 1;
}
Te ott csak megcsináltad a TextDraw okat és módositottad hogy milyenek legyenek, de kell megjeleniteni is, és az TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDrawNeve)-el történik!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 14. - 18:14:30 )
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
public OnGameModeInit()
{
Textdraw0 = TextDrawCreate(540.000000, 20.000000, \"Sajt\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -65281);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(546.000000, 66.000000, \"Élet\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw1, -16711681);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
Textdraw2 = TextDrawCreate(546.000000, 43.000000, \"Armour\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, -16711681);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 0);
return 1;
}
Ezt miért nem tölti be? Azzal a textdraw os amx el csináltam.
[/quote]
Pl:
public OnPlayerSpawn()
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0) // így tovább
return 1;
}
[mod]Használj CODE tageket![/mod]