Szerző Téma: SetDynamicObjectMaterial probléma  (Megtekintve 1561 alkalommal)

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
SetDynamicObjectMaterial probléma
« Dátum: 2015. Január 26. - 20:37:55 »
0 Show voters
Sziasztok. Az lenne a gondom ,hogy egy ugratóra új textúrát raktam azonban a textúra csak az objekt egyik oldalán látszik.
 
new Obj = CreateDynamicObject(19005, 370.39343, 2512.93384, 15.56232,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
    SetDynamicObjectMaterial(Obj, 0, 18956, \"matclothes\", \"BandanaElec\", 0);

 
Kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/150126/126590511sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png
« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 26. - 20:51:17 írta RusH. »

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
SetDynamicObjectMaterial probléma
« Válasz #1 Dátum: 2015. Január 26. - 22:56:24 »
0 Show voters
Ezzel kell szarakodni.
 
materialindex   The material index on the object to change

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
SetDynamicObjectMaterial probléma
« Válasz #2 Dátum: 2015. Január 27. - 17:28:09 »
0 Show voters
Sehogy sem találom el a helyes értéket...
« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 28. - 21:46:18 írta Brand »

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
SetDynamicObjectMaterial probléma
« Válasz #3 Dátum: 2015. Január 30. - 20:20:03 »
0 Show voters
Az nem lehet, hogy ennél az ugratónál egyáltalán nem is lehet oda rakni ahova te szeretnéd? :shurg:

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
SetDynamicObjectMaterial probléma
« Válasz #4 Dátum: 2015. Február 01. - 14:34:48 »
0 Show voters
0-10ig végignéztem és egyik sem volt jó.
Csak így tudtam megoldani:
 
//teszt
new teszt = CreateDynamicObject(1632, 389.62848, 2494.92749, 16.97480,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 0, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 2, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 3, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 4, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 5, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 6, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 7, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 8, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
    SetDynamicObjectMaterial(teszt, 9, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
SetDynamicObjectMaterial probléma
« Válasz #5 Dátum: 2015. Február 01. - 14:58:27 »
0 Show voters
Így most olyan lett ahogyan te akartad? :D

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
SetDynamicObjectMaterial probléma
« Válasz #6 Dátum: 2015. Február 01. - 15:06:21 »
0 Show voters
Igen.  :D
Bár szerintem ez nem túl természetes megoldás.
Most így néz ki (ahogy akartam ,hogy kinézzen):
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150201/gallery1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
SetDynamicObjectMaterial probléma
« Válasz #7 Dátum: 2015. Február 01. - 15:15:17 »
0 Show voters
Egész feelingesen néz ki. :D

SetDynamicObjectMaterial probléma
« Válasz #8 Dátum: 2015. Február 06. - 11:48:00 »
0 Show voters
Lehet, sőtt biztos késő a hozzászólás..De ha több objectnek a textúráját szeretnéd módosítani, én így oldanám meg:
[pawn]new teszt[15];// Tárolod mennyi objecctet szeretnél módosítani..most 15, de át is írhatod..
teszt[1] = CreateDynamicObject(1632, 389.62848, 2494.92749, 16.97480,   0.00000, 0.00000, 0.00000);//teszt[1]  <-> Első object
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 0, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 2, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 3, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 4, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 5, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 6, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 7, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 8, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
SetDynamicObjectMaterial(teszt[1], 9, 18827, \"mattextures\", \"multi086\", 0);
//Második Object:
Teszt[2] = CreateDynamicObject(stbstbstb);
SetDynamicObjectMaterialteszt[2],.......stbstb..);[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 06. - 11:51:30 írta daweee3 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal