Éppen készítek egy autórendszert, csináltam bele egy jármûlehívó parancsot ami ELMÉLETILEG úgy funkcionál hogy minden kocsinak létrehoz egy ini-t és FS betöltéskor létrehozza a jármûveket.
Valaki meglesné hogy jó-e? Szerintem tuti hogy elrontottam, de hátha.
FS init:
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n------------------------------------------------\");
print(\"-------[ Autórendszer betöltve: Fl0rian ]-------\");
/*----------*/
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
/*--------------------------*/
new AllCarSave[128];
format(AllCarSave,sizeof(AllCarSave),\"/TDM/CarSave/%d.ini\", i);
/*--------------------*/
CreateVehicle(dini_Int(AllCarSave,\"Modell\"),dini_Float(AllCarSave,\"xPos\"),dini_Float(AllCarSave,\"yPos\"),dini_Float(AllCarSave,\"zPos\"),dini_Float(AllCarSave,\"zRot\"),1,1);
}
return 1;
}
Jármû mentõ parancs:
CMD:allsave(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
/*------------*/
new Float:xposi,Float:yposi,Float:zposi,Float:xrota;
GetVehiclePos(i,xposi,yposi,zposi);
GetVehicleZAngle(i,xrota);
/*----*/
new AllCarSave[128];
format(AllCarSave,sizeof(AllCarSave),\"/TDM/CarSave/%d.ini\", i);
/*--------*/
dini_Create(AllCarSave);
dini_FloatSet(AllCarSave,\"xPos\",xposi);
dini_FloatSet(AllCarSave,\"yPos\",yposi);
dini_FloatSet(AllCarSave,\"zPos\",zposi);
dini_FloatSet(AllCarSave,\"zRot\",xrota);
dini_IntSet(AllCarSave,\"Modell\",GetVehicleModel(i));
}
return 1;
}
nincs benne hiba, warning sem. De van egy olyan érzésem hogy nem fog menni. ( Tesztelni nem tudom, nem találok SP3-ra VGA drivert így SA-m nem megy... )