Az elsõ tippem az, hogy az includokat frissíteni kell!
A második pedig ezt a mód elejére ragd be és lehet jó lesz
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,
%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject
(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,
%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1)
RemovePlayerAttachedObject (%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1)
IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
GTA\\Samp szerverembe ne töröld ki\\Pro.pwn(5432) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerAttachedObject\"
Az elsõ tippem az, hogy az includokat frissíteni kell!
A második pedig ezt a mód elejére ragd be és lehet jó lesz
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,
%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject
(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,
%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1)
RemovePlayerAttachedObject (%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1)
IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
[/quote]
SetPlayerAttachedObject-et ír és nem SetPlayerHoldingObject-et...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerHoldingObject
This function was added in SA-MP 0.3b and will not work in earlier versions![/quote]
Warning: This function was removed in SA-MP 0.3c. check SetPlayerAttachedObject[/quote]
szóval a SetPlayerHoldingObject a SetPlayerAttachedObject elõdje...az elõbbivel csak 1 tárgyat lehetett csatolni a játékoshoz míg az utóbbival 5-öt ami a 0.3e verzióban 10-re bõvült...
Neon töltsd le a 0.3e-s szervert az includeokat másold be aztán menj vissza 1-et a mappa szerkezetben és nyisd meg a pawno.exe-t ott:
File > Open > Tallózd meg a pwn-ed > Compile
lehet több pawnod is van és te felül írtad a régi includeokat csak nem abban a pawnoban amit használsz...