GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: dexi - 2012. január 14. - 10:43:40

Cím: Ez így vajon mûködne? ( Házrendszerem )
Írta: dexi - 2012. január 14. - 10:43:40
Tesztelni nem tudok azért kérdezem.
 
CMD:megvesz(playerid)
{
new modID[50];
printf(\"%s beírta a /megvesz parancsot\", Name(playerid));
for(new i = 0; i < MAX_HOUSES; i++)
{
            new Float:x,Float:y,Float:z;
            GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.0, x, y, z))
    {
          format( modID, sizeof(modID), \"/hazak/%d.ini\", i);
   if( elado(i) )
       {
      !elado(i);
      dini_Set(modID, \"Owner\", Name(playerid));
      msg(playerid, \"Megvetted a házat ennyiért: $%d\", dini_Int(modID, \"Price\"));
      varoskasszadm += dini_Int(modID, \"Price\");
      dini_IntSet(\"Kasszak/dilimore.ini\", \"Benne\", varoskasszadm);
      SetPlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) - dini_Int(modID, \"Price\"));
   }
   else msg(playerid, \"Ez a ház nem eladó.\");
}
else msg(playerid, \"Nem vagy egy ház közelében sem.\");
}
return 1;
}

 
Ja és az elado() ezt jelenti:
 
stock elado(id)
{
hInfo[id][sale] = 1;
return 1;
}
Cím: Ez így vajon mûködne? ( Házrendszerem )
Írta: kurta999 - 2012. január 14. - 14:07:59
Nem.
!elado(i);
Ezt honnan szedetd?
Sok háznál pedig ez olyan laggot fog csinálni, hogy csak na.
A házakat játékmód indításnál tölts be a memóriába és csak a változók értékeit olvasd futás közben, ne mindig a fájlokat, mert az úgy kegyetlen lassú.
Cím: Ez így vajon mûködne? ( Házrendszerem )
Írta: dexi - 2012. január 14. - 15:18:57
Vágom, köszönöm. Kicsit alakítgatok és jelentkezem. Max fél óra.
Cím: Ez így vajon mûködne? ( Házrendszerem )
Írta: Benceee - 2012. január 14. - 20:57:54
[mod]Zárható?[/mod]