-
Hello all!
Egy olyan dologban kérném a segítégeteket, hogy eltûntettem a sárga nyilakat, amikkel belehet menni intikbe
DisableInteriorEnterExits();
-el.
Ezzel nincs is baj, de utána miután megvan már aa /enter parancsok burger shotba, akor ott a /exit parancsal van gondom, mert egy helyre tesz le nem az elõtt a BSelõtt, mint amibe bementem .
Itt a parancs:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/exit\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 363.4130,-74.5787,1001.5078))
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, 1520.8337,-1706.8837,13.5469);
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 363.4130,-74.5787,1001.5078))
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, 811.1323,-1616.0688,13.5469);
}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 363.4130,-74.5787,1001.5078))
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, 1199.2968,-918.8870,43.1173);
}
return 1;
}
return 0;
}
Tehát az lenne a kérésem, hogy valaki plz oldja meg hogy ha bemegyek pl a Vinewood tábla közelében lévõ BS-hez akor ha kimegyek, ott is rakjon ki az elõtt a burger shot elõtt.
Remélem vlaki segít :D
-
Itt a koordinátákkal lesz a baj,le kell mentsd õket újra:
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 363.4130,-74.5787,1001.5078))
Ez azt jelenti,ha a játékos pozíciója ennek a helynek a (X:363.4130 , Y:-74.5787 , Z:1001.5078 ) 2 egységnyi sugarán belül áll,akkor :
SetPlayerInterior(playerid, 0); //Beálítjuk neki a 0-lás,(alap) Interiort,
SetPlayerPos(playerid, 1520.8337,-1706.8837,13.5469); //Elteleportáljuk az épület elé
Tehát attól függ,hogy hova teleportálja a játékost,hogy hol áll most,ezeket le kell menteni (szerveren /save parancsal) és általában kommentel odaírják,hogy az hol van,pl:
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, radius, x,y,z)) //Royal casino
-
Ha erre gondolsz tessék:
/enter
Mód elejére:
new bool:burger[MAX_PLAYERS];
if(strcmp(cmdtext, \"/enter\", true) == 0) {
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x,y,z))
{
SetPlayerPos(playerid, ,x,y,z);
SetPlayerInterior(playerid, ID);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, ID);
burger[playerid] = true;
return 1;
}
return 1;
}
/exit
if(strcmp(cmdtext, \"/exit\", true) == 0) {
if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1x,y,z)&&burger[playerid] == true)
{
SetPlayerPos(playerid, xyz);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
burger[playerid] = false;
return 1;
}
return 1;
}
-
ChuckNorris
ezeket mind tudom :D nekem azabaj h ugye több burger shot van és én mindegyikhez csináltam /enter meg exit /exit parancsot de \"összefolytak\" XD, és ha pl a mullhollandi bs-bõl jövök ki nem oda tesz ha nem amit legelsõnek leirtam h hova
E: mert ha csak egy koórdinátát adok meg akkor nincs baj de igy nemoda teszi ki hanem a másikhoz nemtom jól elmagyarázni:/ :dead: