GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: FastFurious - 2012. március 18. - 14:23:37

Cím: Error segitseg
Írta: FastFurious - 2012. március 18. - 14:23:37
[pawn][pawn]C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\Stunt_MOD.pwn(608) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\Stunt_MOD.pwn(609) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\Stunt_MOD.pwn(610) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\Stunt_MOD.pwn(614) : error 017: undefined symbol \"animing\"
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\Stunt_MOD.pwn(614) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\Stunt_MOD.pwn(614) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\Stunt_MOD.pwn(614) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\FastFurious\\Asztal\\Stunt_MOD.pwn(614) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
[/pawn]
609    SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"SERVER: {FFFFFF}A szabályokért /rules.\", 0);
610     SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"SERVER: {66CC66}A teleportokért /teles.\", 0);
614   animing[playerid] = 0;[/pawn]
kosz hogy mind2 témát lezártátok
Cím: Error segitseg
Írta: leito222 - 2012. március 18. - 14:47:28
[pawn]609    SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"SERVER: {FFFFFF}A szabályokért /rules.\";
610     SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"SERVER: {66CC66}A teleportokért /teles.\");
614   animing[playerid] = 0;[/pawn]
Nem értem minek a 0 a végére..
Cím: Error segitseg
Írta: CANNONN - 2012. március 18. - 14:53:26
614   animing[playerid] = 0;[/quote]
Az animing változó így van létrehozva?
animing[MAX_PLAYERS];