GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: szileni - 2010. április 17. - 22:55:59

Cím: Error :S
Írta: szileni - 2010. április 17. - 22:55:59
E:\\SileiStunt\\gamemodes\\Szileni.pwn(1345) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
E:\\SileiStunt\\gamemodes\\Szileni.pwn(1351) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
Most miért nem akarja elfogadni? :D forward is van a playertopoint-ból....
Itt a kis rész:
 
   if (strcmp(\"/enter\", cmdtext, true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
            if(PlayerToPoint(10.0, playerid, 927.2099,-1818.1908,13.3241))
    {
                SetPlayerInterior(playerid, 11);
          SetPlayerPos(playerid, 927.2099,-1818.1908,13.3241);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Köszöntelek a Bárban!\");
   }
   else if(PlayerToPoint(10.0, playerid, 927.2099,-1818.1908,13.3241))
    {
                SetPlayerInterior(playerid, 11);
          SetPlayerPos(playerid, 927.2099,-1818.1908,13.3241);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Gyere máskor is!\");
   }
}
return 1;
Cím: Error :S
Írta: SnicK - 2010. április 17. - 22:59:44
Mivel eltávolították 0.3ból gondolom azért...
Használj IsPlayerInRangePoint-tot
Cím: Error :S
Írta: Depi - 2010. április 17. - 23:01:06
Módot/Szkripted aljára :
 
stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
    new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
    new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
    GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
    tempposx = (oldposx -x);
    tempposy = (oldposy -y);
    tempposz = (oldposz -z);
    if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
    {
        return 1;
    }
    return 0;
}
Cím: Error :S
Írta: szileni - 2010. április 17. - 23:03:03
oh, köszi Hell. :D Sikerült... Zárom