#define MAX_POINTS 2new Float:checkCoords[MAX_POINTS][4] = {{2095.636474, 1443.091796, 2175.636474, 1499.091796}};
(91) : error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized(114) : error 018: initialization data exceeds declared size(133) : error 055: start of function body without function header(144) : error 010: invalid function or declaration(177) : error 018: initialization data exceeds declared size
Akkor letudnád írni a helyes megoldást ha megkérlek?
#define MAX_POINTS 1
Köze nincs hozzá. Ha jól látom akkor használod akkor kérlek másold be azt is. :angel:
Köze nincs hozzá. Ha jól látom akkor használod akkor kérlek másold be azt is. :angel: Ezt mire is értetted pontosan? [/quote]Arra, hogy tökmindegy mennyit definiálsz.
error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized
Hát nem egészen, ha deifiniálod a dimenzióban mennyi \"sort\" használsz akkor azt teljesen ki kell tölteni.Azért is van ez a hiba: error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized De ajánlom hogy ne definiáljuk mennyi \"sort\" használ a dimenzió, egyszerûbb ha kitöröljük az értéket.
89.new Float:checkCoords[MAX_POINTS][2] = {90.{2095.636474, 1443.091796, 2175.636474, 1499.091796}91.};
Szóval akkor mit tegyek mert még mindig error van? 89.new Float:checkCoords[MAX_POINTS][2] = {90.{2095.636474, 1443.091796, 2175.636474, 1499.091796}91.};
new Float:checkCoords[1][4] = {{2095.636474, 1443.091796, 2175.636474, 1499.091796}};// Csak tesztként és hogy jól használd new faxLOL = random(sizeof(checkCoords));SetPlayerPos(playerid, checkCoords[faxLOL][0], checkCoords[faxLOL][1], checkCoords[faxLOL][2]);SetPlayerFacingAngle(playerid, checkCoords[faxLOL][3]);
new Float:checkCoords[1][4] = {{2095.636474, 1443.091796, 2175.636474, 1499.091796} };// Csak tesztként és hogy jól használd new faxLOL = random(sizeof(checkCoords));SetPlayerPos(playerid, checkCoords[faxLOL][0], checkCoords[faxLOL][1], checkCoords[faxLOL][2]);SetPlayerFacingAngle(playerid, checkCoords[faxLOL][3]);
new Float:checkCoords[1][4] = {{2095.636474, 1443.091796, 2175.636474, 1499.091796} };// Csak tesztként és hogy jól használd new faxLOL = random(sizeof(checkCoords));SetPlayerPos(playerid, checkCoords[faxLOL][0], checkCoords[faxLOL][1], checkCoords[faxLOL][2]);SetPlayerFacingAngle(playerid, checkCoords[faxLOL][3]); Hülyeség.. Ha megnézed, egy úgynevezett \"Area\" koordinátái.Mondjuk ha bemásolnád azt a részt, amire kiírja a hibát, sokat segítene. [/quote]Akkor elég érdekes kordináta :dodge:Ezen kívül: checkCoords[1][4] ... Az elsõ rublikána mindig adsz +1-et mikor új sort hozol létre.A második rublikába vagyis a \"[4]\" ott meg annyit írsz bele ahányszor használod azt a sort. példának leírtam: new faxLOL = random(sizeof(checkCoords));SetPlayerPos(playerid, checkCoords[faxLOL][0], checkCoords[faxLOL][1], checkCoords[faxLOL][2]);SetPlayerFacingAngle(playerid, checkCoords[faxLOL][3]); Megadunk egy változót(faxLOL) amit véletlen szerûen kifog választani.Majd valamelyik fv.-ben kiválasztod hogy melyik a pontos: checkCoords[faxLOL][0] vagyis: 2095.636474, checkCoords[faxLOL][1] vagyis: 1443.091796 és így tovább.És sry a helytelen szakszavakért! (Nem tanultam be, hanem elég ha tudom. Nem?!)
new faxLOL = random(sizeof(checkCoords));SetPlayerPos(playerid, checkCoords[faxLOL][0], checkCoords[faxLOL][1], checkCoords[faxLOL][2]);SetPlayerFacingAngle(playerid, checkCoords[faxLOL][3]);