Szerző Téma: Átírás  (Megtekintve 529 alkalommal)

Átírás
« Dátum: 2013. április 13. - 12:58:07 »
0 Show voters
Hy!
Itt ez a számítás, minél több pontom van annál nagyobb a szintem..
Itt van ez a script amiben egy bizonyos számot ment el a szerver és én A Score átakarom írni SZÁMRA. Tehát ne a Score tol függjön
a level hanem a számtól
LEVEL:
 
 public Szamitas(playerid)
            {
                    /////////////////////Szint/////////////////////////////////////////////
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 50))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],egy);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/51\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 51) && (GetPlayerScore(playerid) <= 100))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],ketto);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/101\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 101) && (GetPlayerScore(playerid) <= 140))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],harom);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/141\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 141) && (GetPlayerScore(playerid) <= 180))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],negy);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/181\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 181) && (GetPlayerScore(playerid) <= 201))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],ot);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/202\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                if((GetPlayerScore(playerid) >= 202) && (GetPlayerScore(playerid) <= 300))
                {
                TextDrawSetString(Munka1[playerid],hat);
                    new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
                    format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/301\",pont);
                    TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
                }
                return 1;
            }

 
Szám script :
 
    //
    //
    //
    #include <a_samp> //samp inc..
    #include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat
    #pragma tabsize 0
    new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk
    new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani..
    new Pontok;
    enum pInfo
    {
    admin //admin ebben tárolunk
    }
    new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
 

    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét.
        format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat.
        if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre..
        dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével.
        dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen.
        PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja.
        } else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is..
        PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett!
        } //zárási rész..
        return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid)
    {
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre..
        format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát.
        if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra..
        } else {
        dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);  //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában.
        }
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/lekér\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    format(szam, sizeof(szam), \"Pontjaid: %i/100\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);
    SendClientMessage(playerid, -1, szam);
    return 1;
    }
    return 0;
    }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal