Hy!
Itt ez a számítás, minél több pontom van annál nagyobb a szintem..
Itt van ez a script amiben egy bizonyos számot ment el a szerver és én A Score átakarom írni SZÁMRA. Tehát ne a Score tol függjön
a level hanem a számtól
LEVEL:
public Szamitas(playerid)
{
/////////////////////Szint/////////////////////////////////////////////
if((GetPlayerScore(playerid) >= 0) && (GetPlayerScore(playerid) <= 50))
{
TextDrawSetString(Munka1[playerid],egy);
new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/51\",pont);
TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
}
if((GetPlayerScore(playerid) >= 51) && (GetPlayerScore(playerid) <= 100))
{
TextDrawSetString(Munka1[playerid],ketto);
new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/101\",pont);
TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
}
if((GetPlayerScore(playerid) >= 101) && (GetPlayerScore(playerid) <= 140))
{
TextDrawSetString(Munka1[playerid],harom);
new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/141\",pont);
TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
}
if((GetPlayerScore(playerid) >= 141) && (GetPlayerScore(playerid) <= 180))
{
TextDrawSetString(Munka1[playerid],negy);
new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/181\",pont);
TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
}
if((GetPlayerScore(playerid) >= 181) && (GetPlayerScore(playerid) <= 201))
{
TextDrawSetString(Munka1[playerid],ot);
new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/202\",pont);
TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
}
if((GetPlayerScore(playerid) >= 202) && (GetPlayerScore(playerid) <= 300))
{
TextDrawSetString(Munka1[playerid],hat);
new string[65],pont = GetPlayerScore(playerid);
format(string,sizeof(string),\"EXP: %d/301\",pont);
TextDrawSetString(Munka0[playerid], string);
}
return 1;
}
Szám script :
//
//
//
#include <a_samp> //samp inc..
#include <dini> //dini inc segítségével tudjuk menteni az adatokat
#pragma tabsize 0
new nev[MAX_PLAYER_NAME]; //nevet tárolunk
new szam[100]; //számot tárolunk el, a száz az a karakterlánc száma ezt lehet nagyobbítani..
new Pontok;
enum pInfo
{
admin //admin ebben tárolunk
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; //A módban defináljuk a pInfo enumot mátrixot..
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét.
format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //elõhívjuk a Szamok mappából azt a játékost amelyiknek be kell tölteni az adatokat.
if(!dini_Exists(szam)) { //ha létezik a fálj akkor nem hozza létre..
dini_Create(szam); //létrehozzunk egy fálj a játékos nevével.
dini_IntSet(szam, \"Szam\", 0); //bele írjuk a játékos fáljába vagyis lenullázuk, hogy alap 0 -tól kezdjen.
PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //bele írja, hogy a játékos akkor csatlakozott vagyis nincs neki még semmi pontja.
} else { //ha mégis van akkor elõhívjuk így is..
PlayerInfo[playerid][Pontok] = dini_Int(szam, \"Szam\"); //Lekérdezzûk ha van a játékosnak akkor oda adjuk neki azokat a pontokat amiket szerezett!
} //zárási rész..
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); //lekérdezzûk a játékosnak a nevét majd mikor létrehozza a mappát akkor a játékos nevévvel hozzuk létre..
format(szam, sizeof(szam), \"/Szamok/%s.ini\",nev); //ide tárolyuk el az adatokat itt megadhatjuk a mappát.
if(!dini_Exists(szam)) { //Ha létezik ez a játékos akkor nem hozza létre a mappát neki újra..
} else {
dini_IntSet(szam, \"Szam\", PlayerInfo[playerid][Pontok]); //segítségével lementjük a PlayerInfo[playerid][Pontok] tárolóval a Szamok mappában.
}
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/lekér\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
format(szam, sizeof(szam), \"Pontjaid: %i/100\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);
SendClientMessage(playerid, -1, szam);
return 1;
}
return 0;
}