-
Heló!
Betettem egy antifallt de kaptam 2 errort:S
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\PROGRA~1\\SZERVE~1\\GAMEMO~1\\esk.pwn(122) : error 055: start of function body without function header
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\PROGRA~1\\SZERVE~1\\GAMEMO~1\\esk.pwn(124) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\PROGRA~1\\SZERVE~1\\GAMEMO~1\\esk.pwn(477) : warning 217: loose indentation
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\PROGRA~1\\SZERVE~1\\GAMEMO~1\\esk.pwn(492) : warning 217: loose indentation
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\PROGRA~1\\SZERVE~1\\GAMEMO~1\\esk.pwn(493) : warning 217: loose indentation
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\PROGRA~1\\SZERVE~1\\GAMEMO~1\\esk.pwn(494) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
Hibás sorok ( Amit most másolok be az 109-125 ig van! így tudjátok melyik sor melyik)
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for(new i = GetMaxPlayers() - 1; i >= 0; --i)
{
if(i == sizeof(RainbowGradient)) RainbowError = 0;
if(IsPlayerConnected(i))
{
SetPlayerColor(i, RainbowGradient[i + RainbowError]);
}
else RainbowError -= 1;
}
return 1;
}
{
AntiFall[playerid] = false;
return 1;
}
-
}
{
AntiFall[playerid] = false;
return 1;
}
[/quote]
Wtf?!
-
Hátna .:D Kezdõ vagyok és az volt a leírásban hogy a public OnPlayerConnect(playerid) alá irjam.. de ott már volt és hát igy oldottam meg xd ez a baj ?
-
[gmod]Légyszíves változtasd meg a téma nevét olyanra, ami kifejezi a problémát. Köszönöm.[/gmod]
-
De pont ez a probléma.. hogy errort ír ki ><
-
{
AntiFall[playerid] = false;
}
return 1;
}
-
Mármint így?
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for(new i = GetMaxPlayers() - 1; i >= 0; --i)
{
if(i == sizeof(RainbowGradient)) RainbowError = 0;
if(IsPlayerConnected(i))
{
SetPlayerColor(i, RainbowGradient[i + RainbowError]);
}
else RainbowError -= 1;
}
return 1;
}
{
AntiFall[playerid] = false;
}
return 1;
}
-
{
AntiFall[playerid] = false;
}
return 1;
}
Te úristen..
public OnPlayerConnect(playerid)
{
AntiFall[playerid] = false;
for(new i = GetMaxPlayers() - 1; i >= 0; --i)
{
if(i == sizeof(RainbowGradient)) RainbowError = 0;
if(IsPlayerConnected(i))
{
SetPlayerColor(i, RainbowGradient[i + RainbowError]);
}
else RainbowError -= 1;
}
return 1;
}
-
Köszi! Ment a + :) ZÁROM