Hali!
Beraktam a játékmódba egy jármû javítót de errort írt ki
amit beraktam
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
if(newkeys == KEY_SUBMISSION) //KEY_SUBMISSION ez a 2-es gomb
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new VehicleID;
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekéri a jármû ID-jét
SetVehicleHealth(VehicleID,1000.00); //Maxra teszi a jármû életét
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); //Megjavitja a jármû külsejét
}
else
{
return false;
}
}
return 1;
}
És amit kiírt
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\JMAPPA~2\\gm.pwn(851) : warning 217: loose indentation
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\JMAPPA~2\\gm.pwn(859) : warning 209: function \"OnPlayerKeyStateChange\" should return a value
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\JMAPPA~2\\gm.pwn(859) : error 010: invalid function or declaration
C:\\DOCUME~1\\RENDSZ~1\\Asztal\\Kiki\\JMAPPA~2\\gm.pwn(931) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnGamemodInit\")
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
#include < a_samp >
#include < zcmd >
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys )
{
if( newkeys == KEY_SUBMISSION )
{
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
{
RepairVehicle( GetPlayerVehicleID( playerid ) );
}
else return false;
}
return 1;
}
Felesleges a SetVehicleHealth() függvény, hisz a ReapirVehicle() függvény automatikusan 1000.0-re teszi a jármû állapotát.
Az utolsó warning meg azért van, mivel \'OnGamemodInit\' eljárás nincs az alap a_samp függvénykönytárban, de OnGameModeInit() az van. :)