Szerző Téma: Animok/halálok  (Megtekintve 729 alkalommal)

Animok/halálok
« Dátum: 2012. Május 30. - 14:36:00 »
0 Show voters
Sziasztok.
Kéne nekem egy olyan script amivel ha valakit fejbelövünk akkor meghal ha pedig lábon/testen akkor animba esik.

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Animok/halálok
« Válasz #1 Dátum: 2012. Május 30. - 14:46:24 »
0 Show voters
Úgy tudom még nem lehet pontosan lekérni, hogy hol találják el az ember

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Animok/halálok
« Válasz #2 Dátum: 2012. Május 30. - 15:13:54 »
0 Show voters
Cry modból van, próbáld ki:
 
public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance)
{
    new Float:Health;
GetPlayerHealth(playerid,Health);
if(pOldHealth[playerid] > Health)
{
if(bodypart == OPH_HEAD)
{
    SetPlayerHealth(playerid, 0);
   Msg(playerid,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\");
   Msg(hiterid,\"Fejen lõtted és meghalt!\");
}
if(bodypart == OPH_FOOT)
{
    Animban[playerid] = 1;
   Msg(hiterid,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\");
   Msg(playerid,\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");
}
}
return 1;
}

Animok/halálok
« Válasz #3 Dátum: 2012. Május 30. - 15:20:39 »
0 Show voters
Ezt hova tegyem be??

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Animok/halálok
« Válasz #4 Dátum: 2012. Május 30. - 15:23:40 »
0 Show voters
Teljesen mindegy

Animok/halálok
« Válasz #5 Dátum: 2012. Május 30. - 15:28:01 »
0 Show voters
nem jó, az egész egy warning...

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Animok/halálok
« Válasz #6 Dátum: 2012. Május 30. - 15:29:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: JBauer date=1338383634\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22162\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Cry modból van, próbáld ki:
 
public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance)
{
    new Float:Health;
GetPlayerHealth(playerid,Health);
if(pOldHealth[playerid] > Health)
{
if(bodypart == OPH_HEAD)
{
    SetPlayerHealth(playerid, 0);
   Msg(playerid,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\");
   Msg(hiterid,\"Fejen lõtted és meghalt!\");
}
if(bodypart == OPH_FOOT)
{
    Animban[playerid] = 1;
   Msg(hiterid,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\");
   Msg(playerid,\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");
}
}
return 1;
}

 

Ebben azért van warning mert nincs definiálva az animban változó a testrészek, az MSG meg ilyenek

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Animok/halálok
« Válasz #7 Dátum: 2012. Május 30. - 15:32:39 »
0 Show voters
    public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance)
    {
        new Float:Health;
        new pOldHealth[MAX_PLAYERS];
            GetPlayerHealth(playerid,Health);
            if(pOldHealth[playerid] > Health)
            {
                    if(bodypart == OPH_HEAD)
                    {
                        SetPlayerHealth(playerid, 0);
                            SendClientMessage(playerid,-1,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\");
                            SendClientMessage(hiterid,-1,\"Fejen lõtted és meghalt!\");
                    }
     
                    if(bodypart == OPH_FOOT)
                    {
                            SendClientMessage(hiterid,-1,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\");
                            SendClientMessage(playerid,-1\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");
                    }
            }
            return 1;
    }
     

 
Így

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal